سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

«شب روایت» را با نویسندگان سیاسی ببینید

برنامه زنده تلویزیونی «شب روایت»

سینماپرس: برنامه زنده تلویزیونی «شب روایت» امشب، ۱۱دی‌ماه با محوریت بازتاب موضوعات سیاسی در ادبیات و با مرکزیت ادبیات فتنه ۸۸ در گفتگو با رحیم مخدومی و محمدعلی الفت پور از نویسندگان صاحب کتاب در این حوزه روی آنتن شبکه چهار خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، سیزدهمین قسمت از برنامه زنده ادبی «شب روایت» ساعت ۲۳ امشب، سه‌شنبه با محوریت کتب سیاسی و روایت موضوعات سیاسی در قالب ادبیات در کنداکتور شبکه چهار قرار خواهد گرفت.

در همین رابطه قرار است رحیم مخدومی از نویسندگان ادبیات داستانی و نگارنده داستانهایی همچون «چت مقدس» و «خرابکار اجاره‌ای» و نیز کتاب خاطرات «من مدیر جلسه‌ام» با محوریت فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی به گفتگو با این برنامه بنشیند.

همچنین محمدعلی الفت پور دیگر میهمان برنامه تلویزیونی«شب روایت» خواهد بود که پیش از این نگارش کتبی همچون «جریان شناسی نفوذ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران»، «بازگشت از نیمه‌راه»، «بد ذات»، «۴۰ تدبیر» و غیره را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است از دیگر بخش‌های مختلف این برنامه می‌توان به اخبار هفته گذشته بازار کتاب، معرفی کتاب، خوانش داستان نویسندگان، و دیگر آیتم‌های مرتبط با حوزه ادبیات و تاریخ ادب کشورمان، اشاره داشت.

«شب روایت» ویژه موضوعات و مباحث ادبیات ایران به تهیه‌کنندگی حسین شاه‌مرادی است که با سردبیری و اجرای حجت‌الاسلام مسعود دیانی سه‎شنبه‌شب‌ها به شکل زنده از ساعت ۲۳ به مدت ۷۵ دقیقه در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.