یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

تاثیر رابرت دنیرو بر کارگردان شدن بردلی کوپر

رابرت دنیرو / بردلی کوپر

سینماپرس: بردلی کوپر، بازیگر ۴۳ ساله آمریکایی در مصاحبه با هالیوود ریپورتر اعلام کرد دعوت رابرت دنیرو در کارگردان شدن وی تاثیرگذار بوده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندین‌اکسپرس، بردلی کوپر بازیگر و کارگردان فیلم «ستاره ای متولد می شود» گفت که رابرت دنیرو او را تشویق به حرکت به سمت کارگردانی کرده است.

این هنرپیشه ۴۳ ساله آمریکایی که اوایل سال جاری برای اولین بار پشت دوربین سینما قرار گرفت و در جایگاه کارگردان فیلم «ستاره ای متولد می شود» را ساخت، در مصاحبه با هالیوودریپورتر فاش کرد که دنیرو ستاره کهنه کار آمریکایی پیش از این از او خواسته بود که به کارگردانی روی آورد.

کوپر در این مصاحبه گفت در جریان ساخت فیلم «نامحدود/Limitless» (با بازی خود بردلی کوپر و رابرت دنیرو) تلاش بسیاری برای آوردن دنیرو به این فیلم کرده بود. او برای اولین بار در این فیلم به دنبال گردآوردن گروه بازیگری فیلم بود، هر چند که کارگردانی فیلم را برعهده نداشت. پس از ساخته شدن این فیلم رابرت دنیرو که قهرمان زندگی بردلی کوپر بوده به او توصیه کرده است به حرفه کارگردانی روی آورد. این گفته دنیرو موجب شد که بردلی کوپر خیلی زود تصمیم به ساخت اولین فیلم بلند سینماییش بگیرد؛ تصمیمی که البته در ماه سپتامبر گذشته بردلی کوپر از آن به عنوان یک ریسک بزرگ یاد کرد.

بردلی کوپر امسال در نخستین تجربه کارگردانیش با فیلم «ستاره ای متولد می شود» یکی از شانس های اصلی کسب جایزه اسکار در بخش های بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین کارگردانی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.