سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

«علیرضا جاویدنیا» در بیمارستان بستری شد

علیرضا جاویدنیا

سینماپرس: علیرضا جاویدنیا بازیگر و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون به دلیل عارضه قلبی روز گذشته در بیمارستان بستری شد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا جاویدنیا که در برنامه‌های طنز رادیو ایران به گویندگی، اجرا و بازی می‌پردازد روز گذشته ۱۲ آذر در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز قلب تهران بستری شد.

وی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده و هنوز مشخص نیست چه زمانی مرخص خواهد شد. 

ساجد قدوسیان تهیه کننده برنامه «صبح جمعه با شما» که علیرضا جاویدنیا گوینده برخی نقش های آن است با اشاره به وضعیت جسمانی علیرضا جاویدنیا که از روز گذشته در بیمارستان بستری شده است، به خبرنگار مهر بیان کرد: علیرضا جاویدنیا هم شور و حال جوانی دارد هم انرژیِ و عشق و علاقه به کار بنابراین حالش زودتر خوب خواهد شد.

وی ادامه داد: دیروز هم که این اتفاق برای او ارخ داد من چند بار با او تماس گرفتم و درنهایت آخر شب توانستم با او صحبت کنم که خدا را شکر حالش بهتر بود، اما هنوز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.

تهیه کننده «صبح جمعه با شما» در پایان اظهار کرد: امیدوارم مشکلی نباشد و او زودتر حالش خوب شود با این حال آلودگی هوا و فشار کار او را اذیت کرده است. از طرفی او متولد ۱۳۳۰ است و سن او خیلی پایین نیست. با این حال باز هم برای یک برنامه انرژی می گذارد و ما هم امیدواریم از هفته آینده دوباره بتواند سر ضبط برنامه «صبح جمعه با شما» بیاید.

جاویدنیا گویندگی نقش‌های مختلفی در برنامه‌های رادیویی از جمله «صبح جمعه با شما» را در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.