یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

بخش نگاه مردم به جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران اضافه شد

جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران

سینماپرس: بهترین آگهی‌های تبلیغاتی از نگاه مردم در بخش مسابقه نخستین دوره جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران معرفی می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، آرای مردم به عنوان مخاطب هدف تبلیغات در بخش‌های مختلف، برای نخستین بار در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و بهترین آگهی‌های منتخب مردمی در بخش مسابقه این جشنواره معرفی می‌شوند.

در طول برگزاری نخستین دوره جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران، مردم از میان آثار حاضردر این جشنواره  به ۱۰ اثر مورد نظر خود امتیاز می دهند و در نهایت ۱۰ آگهی که بالاترین امتیاز و رای مردمی را از نگاه مخاطب دریافت کنند به عنوان بهترین های نگاه مردمی معرفی می شوند که تندیس و نشان ویژه جشنواره با عنوان منتخب مردم را دریافت خواهند کرد.

جشنواره فیلم‌های تبلیغاتی تهران با هدف ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر، کمک به نوآوری و اثربخشی تبلیغات، تقویت ایده‌های خلاق، انتخاب و معرفی عوامل تولیدکننده و آثار برتر شرکت‌های تولیدکننده آثار تبلیغاتی سمعی و بصری، برپا خواهد شد.

این جشنواره در حوزه تولیدات مختلف ویدیویی و محتوای تبلیغاتی در رسانه‌های تلویزیون، سینما، شبکه نمایش خانگی، رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال و فضای مجازی با شعار «نگاهی نو به نقش تبلیغات در اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی» از تاریخ  ۲۹ بهمن تا یکم اسفندماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.