دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

برنامه های روز اول جشنواره فیلم «مقاومت» اعلام شد/ کارگاه انتقال تجربه احمدرضا درویش تا نمایش خاشقچی

برنامه های روز اول جشنواره فیلم مقاومت در سینما فلسطین

سینماپرس: فردا در اولین روز جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت»، فیلم های سینمایی و مستند از ایران و جهان به نمایش در می آید. همچنین سخنرانی دکتر مجید شاه حسینی با محوریت اسلام هراسی و ایران ستیزی و چندین برنامه دیگر در این روز پیش بینی شده است.

به گزارش سینماپرس؛ سه شنبه ۶ آذر در بخش سینمای ایران سه فیلم سینمایی کنجانچم «یاسمن نصرتی» ساعت ۱۵:۳۰، فیلم سینمایی ویلایی ها« منیر قیدی» ساعت ۱۸ و ماهورا «حمید زرگر نژاد» در ساعت ۲۰:۳۰ در سینما فلسطین سالن ۱ به نمایش در می آید. در سینما فلسطین ۲ نیز کارگاه انتقال تجربه با حضور احمدرضا درویش و در ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

هم چنین ساعت ۱۶ نیز گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور دکتر وحید یامین پور و با حضور مهمانان تشکیل می شود. 

در بخش اسلام هراسی نیز نمایش و تحلیل فیلم یکی دیگر از برنامه های سینما فلسطین ۲ خواهد بود که که در ساعت ۱۸ با نمایش فیلم سینمایی قاتل آمریکایی به کارگردانی مایکل کوئستا محصول آمریکا آغاز و با حضور دکتر مجید شاه حسینی به تحلیل گذاشته می شود.

سینمای بین الملل نیز در ساعت ۲۰:۳۰ به نمایش فیلم سینمایی ۲۸ مرد پانفیلولو به کارگردانی کیم دزاکین و آندره شالوپا محصول کشور روسیه ۲۰۱۶ می پردازد. 

روز سه شنبه ۳ مستند خارجی با عنوان های «فقط خاشقچی نیست»، « مهلت زندگی»، «یمن، کودکان و جنگ» در ساعت ۱۵:۳۰ و در بخش سینمای ایران نیز فیلم سینمایی دریاچه ماهی «مریم دوستی» در ساعت ۱۷:۳۰ به اکران در خواهد آمد که پس از آن جلسه نقد و بررسی با حضور عوامل صورت می گیرد.

در بخش سینمای بین الملل ساعت ۲۰ فیلم باران حمص به کارگردانی جود سعید محصول کشور سوریه به اکران در می آید.

گفتنی است کارگاه های آموزشی تخصصی سینمای مقاومت ویژه هنرجویان خارجی نیز در روزهای برگزاری جشنواره فیلم مقاومت هر روز با حضور پرویز شیخ طادی با موضوع کارگردانی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ تشکیل می شود.

پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به دبیری محمد خزاعی تا ۹ آذر در سینما فلسطین و عصر جدید ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.