سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

کاری از امیرحسین شفیعی

نمایش دفاع مقدسی «نقاشی سفید» به روی صحنه می رود

امیرحسین شفیعی در نشست خبری چهارمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد

سینماپرس: نمایش دفاع مقدسی «نقاشی سفید» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین شفیعی در یادواره ۱۱۰ شهید هنرمند استان مازندران روی صحنه می رود.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین شفیعی، مدیر دفتر تولید تئاتر حرفه‌ای مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در گفت‌وگویی از اجرای یک نمایش در یادواره ۱۱۰شهید هنرمند استان مازندران خبر داد و گفت: نمایش «نقاشی سفید» به نویسندگی و کارگردانی بنده و با ابزی روح‌الله سنایی، مهدی حبیبی و رستا رضوی در یادواره ۱۱۰شهید هنرمند استان مازندران روی صحنه خواهد رفت.

شفیعی در مورد چگونگی شکل‌گیری این نمایش و اجرای آن در مازندران گفت: این نمایش با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان کشور به دعوت سپاه کربلا استان مازندران تولید شده است. نمایش «نقاشی سفید» ۷ آذرماه سال جاری هم‌زمان با برپایی یادواره ۱۱۰شهید هنرمند استان مازندران در محل برگزاری این یادواره در سالن همایش متل بانک ملی بابلسر با حضور خانواده معظم شهدای، مسئولان و مخاطبان استان مازندارن روی صحنه خواهد رفت.

وی در ادامه در خصوص موضوع و شیوه اجرای تازه‌ترین اثر خود گفت: نمایش «نقاشی سفید» در دو اپیزود به وقایع هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد. سخنران یادواره ۱۱۰شهید هنرمند استان مازندران و مخاطب ویژه این نمایش سردار دکتر بهروز اثباتی است.

شفیعی در پایان گفت: این دومین یادواره‌ای است که برای پاسداشت شهدای هنرمند مازندارن برگزار می‌شود و فرصتی برای ما پیش آمد تا افتخار حضور و اجرای نمایش در این رویداد مهم فرهنگی هنری را داشته باشیم.

یادآور می‌شود، نمایش«نقاشی سفید» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین شفیعی است که با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان کشور ۷ آذر در یادواره ۱۱۰شهید هنرمند استان مازندران به نشانی مُتل بانک ملی بابلسر هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء روی صحنه خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.