شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

مهدی میامی «مردی به نام دایک» را روی صحنه می‌برد

نمایش «مردی به نام دایک»

سینماپرس: نمایش «مردی به نام دایک» به کارگردانی مهدی میامی از تاریخ ۱۴ آذرماه در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «مردی به نام دایک» به کارگردانی مهدی میامی با پشت سرگذاشتنِ جلسه‌های پایانی تمرین، برای اجرا از تاریخ ۱۴ آذر آماده می‌شود.

نمایش «مردی به نام دایک» به نویسندگی هال ورثی‌هال و روبرت میدل‌مس و کارگردانی مهدی میامی، در حالی جلسات پایانی تمرین‌ها را پیش می‌برد که از چهارشنبه ۱۴ آذرماه، ساعت۱۹:۳۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه‌داستان نمایش آمده است: مردی به نام دایک شخصی را کشته و محکوم به اعدام است و یک ساعت دیگر حکم او اجرا می‌شود اما او هویت واقعی‌اش را فاش نکرده و اکنون از سراسر کشور نامه‌هایی آمده و افرادی مدعی‌اند با او نسبتی دارند.

کریم اکبری‌مبارکه، حمیدرضا نعیمی، سودابه جعفرزاد، طیبه میامی و شهرام پوراسد در «مردی به نام دایک» به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: رضا کیانیان طراح صحنه، جمشیدشاه‌محمدی مترجم، جواد آتشباری طراح بروشور، علی زارعی و سارا سعادت‌نیا دستیاران، طیبه میامی منشی صحنه، سروش قهرمانلو موسیقی، بابک برزویه عکاس، علیرضا عباسی روابط‌عمومی، الهه حاجی‌زاده و احمدرضا حجارزاده مشاور امور رسانه.

میامی پیش از این نمایش‌های «آتش افروزان» ماکس فریش، «شوخی در گود» بهزاد فراهانی، «زورق سرگردان» اسلاومیر مروژک، «مرد گل به‌دهان» لوییجی پیراندلو، «یزدگرد و آسیابان» بهزاد فراهانی، «دنیای دیوانگان» مهدی میامی، «نقص» اوژن یونسکو و «برگشتی در کار نیست» اریک برادول را در مقام کارگردان اجرا کرده است.

نمایش «مردی به نام دایک» از ۱۴ آذر تا ۱۴ دی‌ماه، هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.