شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

مدیر اجرایی جشنواره‌ فیلم کوتاه «موج کیش» مشخص شد

مجیدرضا مصطفوی

سینماپرس: مجیدرضا مصطفوی به عنوان مدیر اجرایی سومین جشنواره‌ سراسری فیلم کوتاه «موج کیش» منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم حصاری دبیر سومین جشنواره فیلم کوتاه «موج کیش» طی حکمی مجیدرضا مصطفوی را به سمت مدیر اجرایی سومین دوره‌ جشنواره‌ منصوب کرد.

«مجیدرضا مصطفوی متولد ۱۳۶۳ اصفهان است که از سال ۷۷ با شرکت در کانون فیلم اصفهان به سرپرستی زاون قوکاسیان و ساخت و تدوین فیلم‌های کوتاه، فعالیت خود را در سینما آغاز کرده است. «انارهای نارس» اولین تجربه‌ سینمایی اوست که سال ۹۳ توانست در چندین جشنواره‌ معتبر خارجی به نمایش درآید و «آستیگمات» نیز به عنوان دومین اثرش، هم‌اکنون در نوبت اکران پاییزی قرار دارد.

علاقمندان برای شرکت در سومین جشنواره‌ فیلم موج تا سی‌ام آذرماه فرصت دارند آثار خود را از طریق وب‌سایت رسمی جشنواره www.mowj.kish.ir  به ثبت رسانده و تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه به آدرس دبیرخانه‌ جشنواره (کیش، خیابان سنایی، مقابل مسجد امیر (ع)، ساختمان بساک، طبقه دوم، دبیرخانه سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج کیش، کدپستی: ۷۹۴۱۷۷۳۸۹۹ ) ارسال کنند.

 سومین دوره‌ جشنواره ملی فیلم کوتاه موج کیش، ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه سال جاری در دو بخش فیلم و فیلمنامه‌ کوتاه به دبیری ابراهیم حصاری و در جزیره‌ کیش برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.