دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

کشتی امپراطور میلیاردر سینما به گِل نشست

نگاتیو

سینماپرس: دوران حبس امپراطور میلیاردر سینما مشکلات عدیده‌ای را برای او و سایر وابستگانش پدید آورده است و بنا بر اخبار دریافتی چون مجموعه تحت اداره او فاقد مدیر است، خیل طلبکارها و انباشت بدهی‌های پیشین و عدم پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان سبب شد که دفتر این میلیارد سینمایی جمع شود.

در  ۵ سال گذشته حواشی خبری فراوانی درباره تهیه‌کننده میلیاردر سینما به بهانه‌های گوناگونی منتشر شد. تهیه‌کننده مذکور پس از یک دوره احضار و حبس کوتاه مدت که پرونده‌اش در مرحله تحقیقات بود، فعالیت‌های خود را دوباره از سر گرفت و فعالیتش گسترده‌تر از گذشته شد و حتی در گفتگویی منتشر نشده با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود که بزودی حکم برائت او توسط دادگاه اعلام می‌شود.

اما این سرمایه‌گذار میلیاردر سینما و متهم در پرونده مفاسد اقتصادی، چندی قبل دوباره دستگیر شد و دستگیری اخیر به منزله این است که پرونده او به صورت جدی پیگیری می‌شود، حتی برخی شایعات وجود دارد که مرحله تحقیقات پرونده از ابتدا آغاز شده و تحقیقات قبلی کنار گذاشته شد.

دوران حبس امپراطور میلیاردر سینما مشکلات عدیده‌ای را برای او و سایر وابستگانش پدید آورده است و بنا بر اخبار دریافتی چون مجموعه تحت اداره او فاقد مدیر است، خیل طلبکارها و انباشت بدهی‌های پیشین و عدم پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان سبب شد که دفتر این میلیارد سینمایی جمع شود و تولیدات این دفتر به یک پخش نیابتی واگذار شده است.

*مشرق

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.