سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳

یک شب قبل از اختتامیه جشنواره کودک صورت گرفت؛

معرفی برگزیدگان المپیاد فیلمسازی/ تقدیر غیرحرفه ای از همه بازیگران کودک و نوجوان!

مراسم اختتامیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان

سینماپرس: برگزیدگان دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان که به همت انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برگزار شده است، امشب در کتابخانه مرکزی اصفهان معرفی شدند. در این مراسم به صورت غیرحرفه ای و غیررقابتی از همه بازیگران کودک و نوجوان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی سینماپرس به جشنواره فیلم کودک اختتامیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شامگاه سه شنبه ۱۳ شهریور در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

حبیب ایل بیگی، قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی در ابتدای این برنامه گفت: خوشحالم که کودکان ۲۵ استان کشور در این المپیاد فیلم ساختند و امیدوارم در سال های بعد این نوجوانان وارد عرصه فیلمسازی شوند.

در این بخش، «کلاغ پر» (محمد مهدی سوبندی) رتبه نخست، «اف اف» (پروین افتخارزاده) رتبه دوم و «عشق کودکانه»(فاطمه سالاری) رتبه سوم بهترین فیلم کوتاه را به دست آوردند.

فیلم کوتاه «پارادوکس» (پرویز هوشیدر) و «بازمانده» (کارن جمال امیری) هم شایسته تقدیر انتخاب شدند.

بازیگران کودک و نوجوان هم در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند. رادین باقری فیروزسالار ، مهدی شاکری، همراز اکبری و... تقدیر شدند.

امید است روند غیرحرفه ای تقدیر و اهدای جایزه به همه عوامل در اختتامیه جشنواره فیلم کودک رخ ندهد؛ واقعه ای که می تواند به اضمحلال و بی اهمیت شدن این رویداد کمک کند.

نظرات

  • زهره زمانی ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۰
    0 0
    با سلام در خبر اسم فیلمساز نوجوان اشتباه درج شده ایشان خانم مریم هوشیدر هستند سازنده فیلم پارادوکس که اشتباها پرویز هوشیدر نوشته شده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.