یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸

انتشار رایگان دو قطعه بدون مجوز از آلبوم «ابراهیم»

 محسن چاوشی

سینماپرس: قطعه های «تو در مسافت بارانی» و «ما بزرگ و نادانیم» از آلبوم «ابراهیم» محسن چاووشی که مجوز انتشار دریافت نکرده بودند، تنها چند ساعت بعد از عرضه این آلبوم به طور رایگان در فضای مجازی منتشر شدند.

به گزارش سینماپرس، در حالیکه آلبوم جنجالی «ابراهیم» محسن چاوشی با انجام اصلاحاتی در قطعاتش و حذف دو قطعه از آلبوم اولیه صبح امروز یکشنبه ۱۱ شهریور منتشر شد اما چند ساعت پس از انتشار رسمی آلبوم، ۲ قطعه دیگر که مجوزی از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نکرده اند به صورت رایگان در فضای مجازی منتشر شد.

در کاور آلبوم اصلی نام این دو قطعه وجود ندارد اما در بخش فروش اینترنتی اثر این دو قطعه به عنوان آثاری از آلبوم «ابراهیم» نام برده شده اند.

آلبوم «ابراهیم» نهمین آلبوم موسیقی محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ پس از طی کردن یک ماه جنجالی و پرحاشیه از امروز یکشنبه یازدهم شهریور ماه پس از ۹ ماه تاخیر منتشر شد.

«بِبُر به نام خداوندت»، «در آستانه پیری»، «همراه خاک اره»، «لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو»، «ای ماه مهر»، «جهان فاسد مردم را» ۶ قطعه آلبوم «ابراهیم» را تشکیل می‌دهند که همگی از سروده‌های حسین صفا هستند.

ساخت موسیقی این آلبوم به طور کامل برعهده خود چاوشی بوده و شهاب اکبری و فرشاد حسامی در بخش تنظیم اثر با چاوشی همکاری کرده‌اند و میثم مروستی و عادل روحنواز نیز نوازندگان آلبوم هستند. ضمن اینکه هادی حسینی تهیه کننده آلبوم «ابراهیم» است و مهدی معزی، ابوالفضل افشاری و محسن عسگری نیز به ترتیب مدیر اجرایی، مدیر هماهنگی و گرافیت اثر جدید چاوشی هستند.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.