دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

مدیرعامل موسسه سینماشهر:

۲۱۹ سالن سینمایی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد

مجید مسچی

سینماپرس: مجید مسچی اظهارکرد: موسسه سینماشهر آمادگی کامل برای بازسازی سینماهای قدیمی و حمایت از ساخت سالن های جدید سینما را دارد.

به گزارش سینماپرس، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر اظهارکرد: امسال بازسازی ۷۱ سالن قدیمی سینما در دست اقدام است که بخشی از آن انجام شده و باقی در حال اجراست. همچنین در سال جاری ۲۱۹ سالن سینمایی جدید در مراحل مختلف ساخت قرار دارد که تعدادی از آنها مثل سیتی سنتر اصفهان با ۶ سالن، هروی سنتر تهران با ۳ سالن و گلشن مشهد با ۴ سالن افتتاح شدند.

مدیرعامل موسسه سینماشهر با اشاره به اینکه پروژه ۱۱ سالنه ویلاژ توریست در مشهد و ۱۴ سالنه لوتوس مال نازی آباد تهران در سال ۹۷ افتتاح می شود و مورد بهره برداری قرار می گیرد، عنوان کرد: در نظر داریم همانند سال ۹۶ که ۱۰۰ سالن به ناوگان نمایش کشور نمایش اضافه شد، امسال نیز حدود ۱۰۰ سالن به چرخه اکران اضافه کنیم تا باعث رونق بیشتر سینما در کشور شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۷۶ مجتمع فرهنگی هنری ادارات کل ارشاد استان ها برای نمایش فیلم تجهیز و افتتاح شده است، بیان کرد: بهبود سالن مجتمع های فرهنگی و هنری در شهرهایی که سالن سینما ندارند با ارسال تجهیزات حرفه ای به صورتی که بتوانند همزمان با تهران نمایش مطلوب فیلم داشته باشند از اولویت های کاری موسسه است.

مسچی در پایان با اشاره به توافق رییس سازمان سینمایی با کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و نهاد کتابخانه های کشور برای بهره گیری از سالن های نمایش آنها گفت: برای کمک و حمایت از سینمای ایران آمادگی تجهیز این سالن ها را  نیز داریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.