یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

نمایش «باران آهسته می‌بارد» در ۲ جشنواره اوکراینی

فیلم کوتاه «باران آهسته می‌بارد»

سینماپرس: «باران آهسته می بارد» ساخته سعید نجاتی در ۲ جشنواره بین‌المللی در اوکراین روی پرده می‌رود.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «باران آهسته می‌بارد» که در حال حاضر در بسته تابستانه فیلم‌های کوتاه «هنر و تجربه» در حال اکران است به ۲ جشنواره بین‌المللی در اوکراین می‌رود.

این فیلم کوتاه به کارگردانی سعید نجاتی، نخستین محصول مشترک انجمن سینمای جوان دفتر قم و شهرداری ازمیر ترکیه است.

در جشنواره «کینوکیمریا» فیلم‌هایی از تمام ژانرها و با موضوعاتی مانند مبارزه با خشونت، مواد مخدر، خشونت با کودکان و... در ۲ بخش رقابتی و غیررقابتی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره «دایتیاتکو» نیز که از سال ۲۰۰۹ شروع به کار کرده است با هدف کشف استعدادهای فیلمسازی کودک برای بهبود سطح حرفه‌ای فیلم و تلویزیون کار خود را پیش گرفته است.

«باران آهسته می بارد» که در ازمیر ترکیه و در سال ۲۰۱۶ به تولید رسیده، روایت دانش‌آموزانی است که قصد کمک کردن به معلم خود را دارند.

از عوامل این فیلم می‌توان به نویسنده: آرش رواده، تدوینگر: سعید نجاتی و عماد خدابخش، تصویر و نور: آدم چنه‌لی، صدابردار: مجید نجاتی، صداگذار: بهروز شهامت، جلوه های ویژه بصری: سیدحسن جوادی و... اشاره کرد.

سیزدهمین دوره جشنواره «سینمای آماتور کینوکیمریا» ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر  ۲۰۱۸ برابر با ۲۶ تا ۲۸ شهریور و دهمین جشنواره جهانی «دایتیاتکو» ۵ تا ۸ سپتامبر ۲۰۱۸ برابر با ۱۴ تا ۱۷ شهریور در کشور اوکراین برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.