جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

سحر جعفری جوزانی:

مردم را جذب آثاری کنیم که آگاهی‌دهنده باشد

سحر جعفری جوزانی در نشست خبری فیلم سینمای «پشت دیوار سکوت»

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» گفت: به‌شخصه با ساخت فیلم‌هایی با موضوع حوزه بهداشت و سلامت و اقسام آن موافقم و فکر می‌کنم بیشتر از اینکه مشغول ساخت فیلم‌هایی خالی از مفهوم باشیم، بهتر است مردم را جذب آثاری کنیم که آگاهی‌دهنده باشد.

به گزارش سینماپرس، سحر جعفری جوزانی، بازیگر فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» با موضوع ایدز که در جشنواره فیلم سلامت نیز حضور دارد، در گفت‌وگو با یک خبرگزاری بیان کرد: ساخت فیلم‌هایی از قبیل «پشت دیوار سکوت» که به بیماری‌های خاص می‌پردازد، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، چرا که با بیان نکاتی می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات یا دست کم کاهش آن‌ها کمک حال باشد.

او با اشاره به موضوع فیلم «پشت دیوار سکوت» که در مورد بیماری «اچ آی وی» است، بیان کرد: بسیاری از کسانی که «اچ آی وی» مثبت دارند می‌ترسند و فکر می‌کنند نمی‌توانند با مردم ارتباط برقرار کنند، در صورتی که این افراد می‌توانند در جامعه حضور داشته باشند، کار کنند و به امور جاری خود بپردازند؛ ما نیز می‌توانیم بسیار راحت با آنان ارتباط داشته باشیم. تاکید می‌کنم که مردم باید از این موارد آگاه شوند و حتی برای اطمینان تست بدهند.

این بازیگر در مورد ساخت فیلم‌هایی از این‌دست در حوزه سلامت خاطر نشان کرد: به‌شخصه با ساخت فیلم‌هایی با موضوع حوزه بهداشت و سلامت و اقسام آن موافقم و فکر می‌کنم بیشتر از اینکه مشغول ساخت فیلم‌هایی خالی از مفهوم باشیم، بهتر است مردم را جذب آثاری کنیم که آگاهی‌دهنده باشد و اینکه سمت ساخت فیلم‌هایی با موضوع بیماری‌ها و مشکلات مبتلایان و خانواده های‌شان برویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.