چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

با حضور وزیر ارشاد،

هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی افتتاح شد

 مراسم افتتاحیه هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک

سینماپرس: مراسم افتتاحیه هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک عصر چهارشنبه ۳۱ مرداد در بوستان آب و آتش برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، عصر چهارشنبه ۳۱ مرداد بوستان آب و آتش حال و هوای دیگری داشت و مملو از خانواده هایی بود که به همراه فرزندان شان برای حضور در شادپیمایی هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک، به این بوستان آمده بودند.

شادپیمایی جشنواره هفدهم همراه با حرکت عروسک های مختلف در فضای بوستان آب و آتش و حضور خانواده ها در جشن عروسک ها بود.

در پایان شادپیمایی، مراسم افتتاحیه جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهره های هنری در فضای آمفی تئاتر روباز بوستان آب و آتش برگزار شد.

در این بخش که اجرای آن بر عهده امیرحسین صدیق بود، مرضیه برومند در میان تشویق مردم روی صحنه آمد و گفت: به امید اینکه همیشه پیوستگی، همدلی و همراهی باشد زیرا مطمئنم با هم و با کمک هم می توانیم همه مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به استقبال خانواده ها از شادپیمایی، با لحنی طنز اعلام کرد که شادپیمایی دوره آینده در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

در ادامه منیژه حکمت، مریم سعادت، رضا فیاضی، مجید قناد، گلاره عباسی، میترا حجار، آزاده پورمختار، هرمز هدایت، مانی نوری، رامین ناصرنصیر و محمد لقمانیان روی صحنه حضور پیدا کرده و هر کدام صحبت و آرزویی برای کودکان داشتند.

سپس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز روی صحنه حضور پیدا کرد و به خانواده ها خیر مقدم گفت و در این لحظه مرضیه برومند با آرزوی صلح و امنیت در سراسر دنیا و آرزوی فردایی بهتر برای مردم ایران، جشنواره هفدهم را افتتاح کرد.

http://static2.honaronline.ir/thumbnail/li8jhO5fhBVu/t455U-vj7HoFiK2lSX4ww6IFYUG8sUEk5_3jCPI962gQPsTltxZgLtgpIs3g4bUW/00.jpg

نخستین روز اجراهای جشنواره تئاتر عروسکی از اول شهریور ماه در سالن‌های تئاتر تهران چون تئاتر شهر، تالار حافظ و ... و نمایش‌های صحنه‌ای در محوطه‌های باز تئاتر چون خانه هنرمندان و تئاتر شهر کلید خواهد خورد.

*م]هر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.