دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

سهیل موفق:

اولین نمایش «پاستاریونی» در جشنواره فیلم کودک است

سهیل موفق

خبرگزاری مهر: سهیل موفق کارگردان «پاستاریونی» داشتن مولفه های یک اثر خانوادگی که بچه ها بتوانند با والدینشان به تماشای آن بنشینند، مهم ترین ویژگی فیلمش دانست.

سهیل موفق کارگردان سینما  درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: «پاستاریونی» تازه‌ترین فیلم من است که توسط بیتا منصوری تهیه شده و حمزه صالحی نیز نویسندگی آن را برعهده داشت. این فیلم در حال حاضر در مرحله صداگذاری توسط حسین ابوالصدق است همچنین ساخت موسیقی نیز بر عهده ستار اورکی قرار داد.

وی افزود: «پاستاریونی» به اولویت‌های سینمای کودک پرداخته است اما بیش از هر چیز فیلمی خانوادگی است و تلاش ما این است که بتوانیم اعضای خانواده را کنار هم داشته باشیم. برعکس فیلم «شکلاتی» که کودک بر خانواده اولویت داشت، این فیلم اولویتش بین کودک و خانواده تقسیم شده زیرا کودک تنهایی به سینما نمی‌آید و حتما با پدر، مادر یا هر ۲ به سالن سینما می‌آید.

موفق عنوان کرد: در زمان اکران «شکلاتی» شاهد بودم که بچه‌ها به غیر از گروه‌هایی که از مدارس به سینما می‌آمدند با خانواده همراه هستند بنابراین آن تجربه به من آموخت که برای نگه داشتن اعضای خانواده روی صندلی و خشنود بودن آنها نیز باید برنامه‌ریزی کنیم از همین رو تلاش کردم فیلم دومم خانوادگی تر باشد و در عین حال مولفه‌های مناسب کودک را که بتواند فیلم را ببیند و از آن لذت ببرد نیز داشته باشد.

این کارگردان به حضور این اثر در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان اشاره و اظهار کرد: اولین نمایش «پاستاریونی» در این جشنواره است.

کارگردان «شکلاتی» در پایان ضمن بیان این مطلب که «پاستاریونی» یک فیلم موزیکال نیست ولی فضاهای خوبی به لحاظ موسیقی دارد، درباره دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: در حال حاضر ۲ فیلمنامه درام اجتماعی و دیگری با محوریت کمدی اجتماعی در دست دارم که ساخت فیلم اجتماعی برای رساندن به سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر در اولویت من قرار دارد.

سایر عوامل فیلم سینمایی «پاستاریونی عبارتند از تهیه کننده: بیتا منصوری، نویسنده: حمزه صالحی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، تدوین: کاوه ایمانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، موسیقی: ستار اورکی، صدابردار: محمد کیان ارثی، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، طراح صحنه و لباس: محمدحسین کرمی، مدیر تولید: روح الله مهاجری، مدیر برنامه ریزی: فراز داوودی، دستیار اول کارگردان: امید علیازی، بازیگران: سام درخشانی، بهاره رهنما، محمد نادری، مهتاب ثروتی، امید روحانی، گوهر خیراندیش، امیر سلیمانی، مهدی باقربیگی، حمید سپیدنام، بازیگران کودک: محمد شاکری، سامیار محمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.