یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

بررسی تاثیرات انقلاب اسلامی در شبکه العالم

شبکه العالم

سینماپرس: شبکه برون مرزی العالم از امشب برنامه ای را تحت عنوان «من وحی الثوره» با هدف نمایش تأثیرپذیری اندیشمندان و ملت‌های جهان از انقلاب اسلامی ایران روی آنتن خواهد فرستاد.

به گزارش سینماپرس، سلسله برنامه‌های گفتگو محور  «من وحی الثوره»، شبکه العالم با هدف نشان دادن تاثیر انقلاب اسلامی بر مردم دیگر کشورهای مسلمان و آزادیخواه در سراسر جهان تهیه و تولید شده و طی آن با شخصیت‌های برجسته منطقه و جهان مصاحبه می‌شود.

پخش این برنامه که نخستین قسمت آن ساعت ۲۳ امشب یکشنبه ۲۸ مرداد به روی آنتن می‌رود، تا بهمن ماه و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه می‌یابد.

نخستین برنامه «من وحی الثورة»، گفتگو با ابوعلی مصطفی الدیرانی، عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان است در این برنامه فاطمه عواضه خبرنگار العالم در بیروت با وی در خصوص نقش پیروزی انقلاب اسلامی در تشکیل حزب الله، حمایت جمهوری اسلامی ایران از جنبش های آزادیخواهان و... گفتگو کرده است.

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نقش رسانه‌های جمهوری اسلامی و محور مقاومت در انعکاس و بازتاب موفقیت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی و تبیین اندیشه‌های امام (ره) و پیام انقلاب پررنگ‌تر از دیگر نهادها و سازمان‌هاست.

در همین راستا شبکه‌های معاونت برون‌مرزی با توجه به رسالت و هدفی که در ترویج پیام انقلاب اسلامی دارند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از مدت‌ها پیش برای تهیه و تولید برنامه‌هایی در فراخور ایام مبارک دهه فجر اقداماتی انجام داده‌اند که  «من وحی الثوره» یکی از آنهاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.