شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

انتشار پوستر سومین جشـنواره نقالی و پرده‌خوانی «غدیـر»

پوستر سـومین جشـنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیـر

سینماپرس: سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) از ۱ الی ۶ شهریور ماه سال جاری در تهران و چند شهر دیگر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش بسینماپرس، سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با دبیری حسین عالم‌بخش از ابتدای شهریورماه سال جاری فاصله عید قربان تا غدیرخم در تهران و چند شهر دیگر کشور برگزار می‌شود.

هفته گذشته اسامی راه‌یافتگان به سـومین جشـنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیـر با نظر و تایید هیئت ارزشیابی و انتخاب جشنواره‌ متشکل از استاد داوود فتحعلی‌بیگی، ابوالفضل ورمزیار و مرشد محسن میرزا‌ علی از سوی دبیرخانه این رویداد فرهنگی و هنری  منتشر شد که در آن اسامی ۲۹ گروه تک نفره و ۲ گروه ۲نفره برای شرکت در مرحله نهایی این جشنواره اعلام شدند.

امروز نیز دبیرخانه سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) پوستر این دوره از جشنواره را منتشر کرد.

گفتنی است، سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با دبیری حسین عالم‌بخش از ۱ الی ۶ شهریور ماه سال جاری در میدان امام حسین(ع) و بوستان آب و آتش تهران برگزار می‌شود.

پوستر سـومین جشـنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیـرمنتشر شد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.