یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

کارگردان «ماجان» باز هم فیلم اجتماعی می‌سازد

رحمان سیفی آزاد در نشست خبری فیلم سینمایی«ماجان»

خبرگزاری مهر: رحمان سیفی آزاد کارگردان سینما عنوان کرد که به دلیل علاقه مندی‌اش به سینمای اجتماعی، امسال یک فیلم سینمایی با موضوع اجتماعی می سازد.

رحمان سیفی آزاد کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: این روزها مشغول نگارش فیلمنامه ای سینمایی با موضوع اجتماعی هستم که مراحل پایانی نگارش آن سپری می شود ولی هنوز نامی برایش انتخاب نکرده ام.

وی افزود: با توجه به اینکه من اصولا به سینمای اجتماعی علاقه مندم، این فیلم هم همانند ساخته قبلی من با عنوان «ماجان» نگاهی اجتماعی را پیگیری می کند.

سیفی آزاد با بیان اینکه این روزها مشغول مذاکره با تهیه کنندگان برای تولید این فیلم است، عنوان کرد: این روزها شرایط اقتصادی همه را درگیر کرده است و اهالی سینما هم از این موضوع مستثنی نیستند از همین رو افرادی که به طور مستقل در این حوزه کار می کنند با دشواری بیشتری مواجه هستند.

وی در پایان گفت: باید ببینیم شرایط اقتصادی چگونه می شود ولی با این وجود سعی می کنم امسال این فیلم را در تهران جلوی دوربین ببرم.

رحمان سیفی آزاد پیش از این فیلم سینمایی «ماجان» را جلوی دوربین برده بود که روایتگر قصه زوجی بود که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود روبرو شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.