سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

اکران بسته فیلم‌های کوتاه ایرانی در ایتالیا

اکران تابستانه فیلم های کوتاه

سینماپرس: فیلم‌های کوتاه اکران تابستانه که به تازگی در گروه «هنر و تجربه» روی پرده رفته‌اند، در جشنواره فیلم‌های کوتاه افق‌های ایران «Orizzonti dell'Iran» که در ایتالیا برگزار می‌شود، نمایش داده خواهند شد.

به گزارش سینماپرس، آرش عباسی مدیر هنری جشنواره فیلم‌های کوتاه افق‌های ایران «Orizzonti dell'Iran» که در ایتالیا برگزار می‌شود، گفت: طی رایزنی‌هایی که با مسئولان و کارگردانان اکران عمومی فیلم‌های کوتاه تابستانه داشتیم، مقرر شد تور اروپایی این فیلم‌ها از ایتالیا و جشنواره «افق‌های ایران» آغاز شود.

وی افزود: بدین ترتیب این فیلم‌ها در روز پنجشنبه ۹ آگوست ۲۰۱۸ طی مراسمی در «Palazzo Merulana» شهر رم به نمایش در خواهند آمد و نشستی درباره سینمای کوتاه و فیلم‌های اکران شده با حضور کارشناسان، مدیران این فستیوال هنری و تماشاگران برگزار خواهد شد.

عباسی ادامه داد: انجمن فرهنگی ایتالیایی ایرانی «الفبا» به اتفاق سازمان فرهنگی «Coop Cultura» برگزار کننده جشنواره فیلم افق‌های ایران هستند. همچنین بنای تاریخ  «Palazzo Merulana» به تازگی ترمیم شده و در اختیار شهروندان رم قرار گرفته است.

«#ساعت چهار» به کارگردانی عاطفه محرابی، «تناوب» به کارگردانی علی خوشدونی فراهانی، «سکوت» به کارگردانی مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری، «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی و «مارلون» به کارگردانی درناز حاجی‌ها فیلم‌های کوتاه حاضر در این تور اروپایی اکران هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.