شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

پشت پرده زندگی خصوصی ستاره‌های هالیوود چه می‌گذرد؟ +عکس

جانی دپ - امبر هرد

سینماپرس: جانی دپ یکی از ستاره‌هایی است که بشدت مخالف زندگی مشترک قانونی بود و با سبک خاص زندگی‌اش، با استفاده از محبوبیت خود در آثار سینمایی نوجوان‌پسند، عدم پایبندی به زندگی مشترک را سال‌هاست تبلیغ و ترویج می‌کند.

سینماپرس - زندگی ستاره‌های سینما و افتادن در سراشیبی سقوط در اشکال گوناگون، نتیجه زیست غیر متعارفی است که اغلب آنها در پیش گرفته‌اند و در موارد بسیار متعددی حواشی زندگی آنان است که از آن ستاره می‌سازد. یکی از این ستاره‌های پرحاشیه سینما که سبک زندگی غیر متعارفی دارد «جانی دپ» است. یکی از مسائلی که سبب می‌شود این بازیگر روی پرده سینما محبوب باشد، حضور در نقش جک اسپارو (گنجیشکه) در مجموعه دزدان دریایی کاراییب است. فیلمی قهرمانانه، فانتزی و بشدت ایدئولوژیک که برای اقشار سنی زیر ۱۸ سال ساخته شده و از  جانی دپ چهره محبوبی در سراسر جهان ساخته است، اما این چهره محبوب، با سبک زندگی خاصی که در پیش گرفته است، به تدریج تبدیل به چهره منفوری در افکار عمومی شده است. یکی از مواردی که سبب شده «جانی دپ» چهره مشهور و محبوبی نباشد عدم پایبندی او به ازدواج رسمی است.

جانی دپ در نمایی از دزدان دریایی کاراییب

«دپ» در دوران جوانی هیچ‌گاه ازدواج رسمی و قانونی نداشته است. جانی دپ در سال ۱۹۸۳ با " لوری آن آلیسون" رابطه برقرار کرد اما دو سال بعد یعنی در سال ۱۹۸۵ دپ او را بخاطر «شریلین فن» رها کرد. در سال ۱۹۸۵ با شریلین فن وارد رابطه شد و رابطه‌شان ۳ سال طول کشید. بعد با «وینونا رایدر» در نمایش «توپ‌های بزرگ آتشین» در ژوئیه ۱۹۸۹ آشنا شد و از ژوئیه ۱۹۹۰ به مدت ۳ سال با هم نامزد بودند. از سال ۱۹۹۴ به مدت ۴ سال با کیت ماس، سوپر مدل انگلیسی نامزد بود. در اوایل آشنایی با ماس،   دپ  دو رابطه را به صورت همزمان اداره می‌کرد و در نهایت «کیت ماس» دپ را وادار کرد به زندگی اش با "ویونا رایدر" هم پایان دهد.

جانی دپ در نمایی از فیلم ادوارد دست قیچی

رابطه دپ با ماس تا سال ۱۹۹۸ ادامه داشت تا اینکه برای فیلمبرداری فیلم دروازه نهم (رومن پولانسکی) به فرانسه رفت و با ونسا پارادی بازیگر و خواننده فرانسوی ملاقات کرد. جانی دپ زمانیکه وارد ۳۵ سالگی شد  تن به رابطه مشترک با وانسا پارادی، خواننده و هنرپیشه فرانسوی داد که نسبت به قبلی ها از دوام نسبی برخورار بود و ۱۴ سال دوام داشت. حاصل آن نیز ۴ فرزند نامشروع بود، دو دختر و دو پسر. دپ یکی از ستاره‌هایی است که بشدت مخالف زندگی مشترک قانونی بود و با سبک خاص زندگی‌اش، با استفاده از محبوبیت خود در آثار سینمایی نوجوان پسند، عدم پایبندی به زندگی مشترک را سال‌هاست تبلیغ و ترویج می‌کند. اما طبق همان ضرب المثل قدیمی خیاط هم در کوزه خواهد افتاد.   اما آخرین رابطه جانی‌ دپ جنجالی‌ترین رابطه اوست که این ستاره هالیوود را  روانه دره سقوط کرد. در اغلب رابطه‌ها این بازیگر، شرکای زن  زندگی‌اش را رها کرده و وارد رابطه تازه‌ای شده است، اما آغاز رابطه امبر هرد با دپ شکل متفاوتی داشت.

امبر هرد، بازیگر آمریکایی در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم «پاین اپل اکسپرس» نامش بر سر زبان‌ها افتاد. در سال ۲۰۱۰  در گفت وگویی به بهانه حضور در فیلم نگهبان (جان کارپنتر) گفت با هر کس که عاشقش شود می تواند رابطه جنسی داشته باشد و زن و مرد بودن طرف مقابل برایش مهم نیست. رفتارشناسی این بازیگر زن نشان می‌دهد که شیوه عملکرد فرامتنی او برای مشهور شدن در هالیوود، روشی مشابه آنجلینا جولی است. جولی بازیگر ستاره و بزرگی نبود و وجاهتش را در هالیوود با رابطه‌های مکرر با ستاره‌های سرشناس مرد از جمله جانی لی میلر، بیلی باب تورنتون و برد پیت بدست آورد. امبر هرد قبل از آشنایی با جانی دپ روابط آزاد و غیر اخلاقی را تجربه کرده بود. مشهورترین رابطه او از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ با تاسیا ون ری، عکاس، یک رابطه  جنجالی را تجربه کرده بود تا اینکه در سال ۲۰۱۱ در جریان فیلمبرداری «خاطرات عجیب و غریب» (بروس رابینسون) با جانی دپ آشنا شد.

امبر هرد به همراه جانی دپ

«خاطرات عجیب و غریب» همانطوری که از اسمش به نظر می‌رسید، فیلم عجیبی بود. کاراکتر دپ در فیلم، وارد یک رابطه عاشقانه بی‌سرانجام با شخصیت شانل (با بازی امبر هرد) می‌شد. این رابطه به دنیای واقعیت هم کشیده شد. تنها مدتی کوتاه بعد از اکران فیلم، شایعه‌های رابطه جانی و امبر به اوج خودش رسید.

 بعد از ۱۴ سال زندگی مشترک با ونسا پارادی، جانی دپ از مادر فرزندان نامشروعش جدا شد. امبر هرد نیز مدتی بعد از تایسا ون ری جدا شد تا مشخص شود دپ و هرد تصمیم‌شان را برای شروع رابطه گرفته‌اند. در شروع ملاقات‌های این دو نفر با هم جانی دپ برای نشان دادن احساس‌اش به امبر هرد، یک اسب به او هدیه داد!

مجله معتبر «پیپل» در هفدهمین روز از ژانویه ۲۰۱۴ فاش کرد که جانی از زندگی غیر متعارف و غیر اخلاقی‌اش در رابطه با زنان متعدد، به عنوان شریک زندگی خسته شده است و قصد دارد زندگی رسمی و زناشویی خود را با امبر آغاز کند و از بودن در کنار او بسیار راضی است. جانی دپ  به فاصله چند ماه  با پیپل گفت و گو کرد و گفت قصد دارد همه سال‌های بعدی زندگی‌شان را نیز در کنار امبر سپری کند. او برای اولین بار از حلقه نامزدی‌اش رونمایی کرد و نشان داد رابطه‌اش با هرد در وضعیتی کاملا جدی قرار دارد. او دو فرزند نامشروع خود را نیز مورد ستایش قرار داد و تأکید کرد که قصد دارد در کنار امبر، زندگی خانوادگی شلوغ‌تری داشته باشدو در همین مصاحبه گفت: من عاشق بچه‌ها هستم. حالا دو فرزند عالی دارم و دوست دارم تعداد آن‌ها را به ۱۰۰ برسانم.

امبر هرد و جانی دپ

این دو، یک سال پس از آشنایی هم خانه شدند و با اینکه جانی دپ هیچ اعتقادی به زندگی مشترک نداشت و بارها در گفتگوهایش اعلام کرده بود با هیچ زنی زندگی زناشویی رسمی را تجربه نخواهد کرد اما در فوریه سال ۲۰۱۵ با امبر هرد  پیمان ازدواج بست.

اما مطبوعات و رسانه‌های سینمایی و اجتماعی در سراسر دنیا در اغلب تحلیل‌هایشان اعتقاد داشتند که زندگی این زوج سلبریتی، مثل اغلب ازدواج‌های بوالهوسانه هالیوودی مدت زمان کوتاهی خواهد داشت. یکی از کسانی که از جانی دپ به صورت مکرر حمایت می‌کرد مارلون براندو بود که زندگی و زیست خصوصی «دپ» دقیقا کپی شده از براندو است که به هیچ عنوان تحمل زندگی مشترک را ندارد و  با شرکایش رفتار خشنی همچون براندو داشته و به زودی از امبر جدا می‌شود. از سوی دیگر بسیار از رسانه‌های به خاطر اظهارات غیر اخلاقی امبر قبل از آشنایی با جانی دپ او را زنی معرفی می‌کردند که زندگی مشترکش با دپ دوامی نخواهد داشت.

زندگی زناشویی این دو مدت زمان یکسال را پشت سر نگذاشته است که گزارشاتی منتشر می‌شود که حکایت از آن دارد که «امبر هرد» نسبت به ازدواج با «جانی دپ» دلسرد شده است .در ژوئن ۲۰۱۵، انتشار تصاویری از صورت کبود امبر هرد و پخش شدن گسترده‌اش در فضای مجازی،  دقیقاً همان چیزی بود که پیشگویان مهمترین مجله‌های خانوادگی در موردش نوشته بودند.

اما کمی قبل از این اتفاق زمانیکه قسمت پنجم دزدان دریایی کاراییب در استرالیا در حال فیلمبرداری بود، خبر آسیب دیدگی دست دپ منتشر شد و هرد مجبور شد در مقابل عوامل تولید اعتراف کند، دپ در واکنش به او مشتش را به دیوار کوبیده است. یک سئوال مهم پیش می‌آید. هنرپیشه مشهوری که غرق پول وثروت است، چرا به یکباره شرایط زندگی او را به جایی می‌رساند که در مقابل هرد مشت خود را به دیوار می‌کوبد؟

کمی بعد این دو در شوی راک لس آنجلس حاضرشدند و از رابطه همچنان گرم خود سخن به زبان آوردند اما بسیاری از رسانه‌ها منتظر منفجر شدن بمب عظیم‌تری میان این دو بودند. اما یک مجله فرانسوی با اطلاعاتی که از ونسا پارادی دریافت کرده بود، خبر داد که جانی دپ روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. اما برخوردهای فیزیکی جانی دپ که عمدتا مطرح می‌شد دلایل دیگری دارد. با انتشار عکس‌هایی از صورت کبود هرد، او  و جانی دپ، روبه‌روی هم ایستادند تا یک بمب رسانه‌ای را فعال کنند.

جنجال‌های  این زوج ادامه پیدا کرد تا اینکه در ماه می ۲۰۱۶، دیروز دادگاه ایالتی امریکا به صورت غیابی حکم طلاق "جانی دپ" و همسرش را صادر کرد. تنها ۱۵ ماه از زندگی مشترک جانی دپ ۵۲ ساله  و امبر هرد ۳۰ ساله می گذشت که هرد با ادعای اذیت و ضرب و شتم از سوی جانی دپ به دادگاه رفته و درخواست طلاق کرد اما دادگاه حکم را به نفع جانی دپ صادر کرد تا همچنان پرونده جنجالی این بازیگر باز بماند. اما مسئله اینجاست چرا با صادر شدن رای طلاق، در مورد پرونده ضرب و شتم، دادگاه حکمی به نفع جانی دپ صادر شد؟ بسیاری از رسانه‌های تفسیرهایی مشابه منتشر کرده‌اند که امبرهرد در این پرونده مقصر بوده است و چند ماه بعد با انتشار خبری گره این ماجرا باز شد.

فاش شدن رابطه عاشقانه «امبر هرد» همسر سابق جانی دپ با میلیاردر مشهور

 رسانه‌ها  اغلب به این مسئله اشاره می‌کردند که رفتارهای عجیب، دمدمی مزاج و تغییر حالات روحی جانی باعث شده است که امبر هرد از جانی فاصله بگیرد. دپ که در همه عمر به شرکای زنی که با او زندگی می‌کردند خیانت کرده بود، آیا در دام یک زن خائن افتاده است که بی‌نهایت آزارش می‌داد و این بازیگر بسیار آرام مجبور به واکنش‌های فیزیکی شده است؟ این ماجرا همچنان مسکوت ماند تا اینکه یکی از نزدیکان جانی دپ، از مشکلات موجود در رابطه این دو و عدم تعهد و پایبندی امبر  پرده برداشت. تا اینکه در چهارم اردیبهشت ۱۳۹۶، سه شنبه ۲۵ آوریل سال ۲۰۱۷، امبر هرد، با ایلان ماسک میلیاردر پرآوازه عکسهایی را در اینستاگرام خود منتشر کردند که نشان از رابطه نزدیک و صمیمانه آنها دارد.

این عکس در رستورانی به نام «مو مو» در استرالیا گرفته شده؛ جایی که امبر هرد برای فیلمبرداری فیلمی که در آن بازی کرده در آنجا به سر می برد. ایلان ماسک، میلیاردر چهل و پنج ساله متولد آفریقای جنوبی فردی شبیه دوران جانی دپ است که در دوران جوانی بی‌بند وباری عجیب و غریبی را تجربه کرده است. ماسک، سه بار ازدواج کرده که دو بار آن با تلولاه ریلی، بازیگر انگلیسی بوده است. او از همسر اولش جاستین ویلسون، نویسنده کانادایی صاحب شش پسر شد.

ایلان مساک، مدیرعامل شرکت خودروسازی «تسلا» و بنیانگذار «اسپیس‌ اکس» است؛ شرکتی که توانست با موفقیت موشک فالکن ۹ را از کالیفرنیا به فضا بفرستد و حالا در پی فرستادن مسافر به فضا است. این عکس زمانی منتشر شد که امبر همچنان همسر جانی بود در ماه مه سال ۲۰۱۶، امبر از جانی دپ تقاضای طلاق کرد و ادعا کرد که خشونت های فیزیکی و کلامی همسرش باعث این تصمیم شده است. اما رابطه هرد و مساک چند ماه بیشتر دوام نیاورد.

«امبر هرد» همسر پیشین «جانی دپ» از دوست پسر جدیدش هم جدا شد

«امبر هرد»، بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی و همسر پیشین جانی دپ از دوست پسر جدیدش «ایلان ماسک» جدا شد اما می گوید هنوز از ته قلب برای او ارزش قائل است. «. «هرد» در اینستاگرام عکسی پست کرد که روی آن نوشته «بخشنده باش، عشق بورز و خوشحال باش». او در شرح این عکس می نویسد «چهره عمومی بودن یعنی باید زندگی ات را برای بسیاری توضیح بدهی. اما من ترجیح می دهم در این رابطه سکوت کنم».

اما دپ هم پس از طلاق پیش شریک سابقش ونساپارادی  و دو فرزندش بازگشت تا شرایط روحی‌اش تغییر کند اما جراحت روحی پس از طلاق به تدریج خودش را نشان داد و همچنان با هنرپیشه‌ای مواجه بودیم که به پایداری و ثبات اخلاقی در زندگی خصوصی‌اش نتوانست دست پیدا کند. اما مهمترین جنجالی که موجب فوکوس دوربین رسانه‌های روی صورت جانی دپ شد، حضور غیر طبیعی او روی فرش قرمز  قطار سریع السیر شرق بود. جانی دپ با حالت غیر طبیعی در لندن روی فرش قرمز حاضر شد. وی در حالی روی فرش قرمز توزیع فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق آماده شد که نمی توانست روی پای خود بایستد و حالت غیر طبیعی داشت.

پایانی برای رسوایی‌های اخلاقی جانی دپ

این آبروریزی جانی دپ در جمع بازیگران و عوامل معروف هالیوود سوژه رسانه های دنیا شد. بازیگر ادوارد دست قیچی به کمک نزدیکان خود توانست تعادل خود را حفظ کند و در نهایت او را به بیرون هدایت کردند. هنگام ورود وی به مراسم توزیع فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق خبرنگاران و عکاسان آماده در مراسمفوری سوژه داغ خود را پیدا کرده و غوغایی اخیر برای این بازیگر معروف هالیوود بپا کردند. این مراسم در لندن برگزار شد. در تصاویر که از این بازیگر منتشر شد او با وضع نامناسب و حالت بدی  باعث تعجب حاضران در این مراسم شده بود. سوژه جدیدی که تصاویرش بعنوان خبرهای داغ اخبار بازیگران هالیوود در شبکه های مجازی سانه ها دست به دست می‌چرخید. بسیاری از رسانه‌ها شرایط روحی بد جانی دپ را تحت تاثیر اتفاقات آشنایی و طلاق با امبر هرد می‌دانند که زندگی او را نابود کرده است.

*مشرق

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.