چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

پایان تصویربرداری سریال «دردانه‌های خلیج فارس»

محمود پاک نیت در نشست خبری  فیلم « ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی

سینماپرس: محمود پاک‌نیت با اشاره به حضورش در مجموعه تلویزیونی «دردانه های خلیج فارس» بیان کرد تصویربرداری این سریال چندی پیش به اتمام رسید.

به گزارش سینماپرس؛ محمود پاک نیت در گفتگو با یک خبرگزاری درباره سریال «دردانه های خلیج فارس» که تولید آن به کارگردانی محسن یوسفی و تهیه کنندگی سعید بشیری انجام شده است، بیان کرد: این سریال قصه خوبی دارد و من در آن نقش پدری را دارم که در تهران صاحب یک شرکت است و برای اینکه پسرش را ادب کند و او را به کار وادارد به او ماموریتی می دهد.

وی ادامه داد: پدر به پسرش ماموریت می دهد که به جزیره قشم برود و او با رفتن به آنجا راه و روش زندگی خود را تغییر می دهد. نقش پسرم را در این سریال پوریا پورسرخ بازی می کرد که بیشتر صحنه ها مربوط به او بود و من تنها در چند صحنه بازی داشتم. همچنین چندی پیش تصویربرداری سریال به پایان رسیده است.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره فیلمنامه های تلویزیون نیز عنوان کرد: در این یک سال جز سریال «دردانه های خلیج فارس» حدود ۲۰ فیلمنامه خواندم که اکثر آنها ضعیف بودند. این ضعف در قصه، در پرداخت و شخصیت سازی وجود دارد و انگار نویسندگان فقط می خواهند کاری انجام شود و پولی بگیرند و خود کار دیگر ارزش ندارد.

وی ادامه داد: نویسنده شب می نویسد و صبح سر کار می آید و همان متن اجرایی می شود و یک باره چند قسمت از یک سریال بیرون می آید.

پاک نیت در پایان از بازی خود در «سارق روح» سخن گفت و بیان کرد: این سریال که به کارگردانی احمد معظمی از شبکه پنج پخش شد قصه خوبی داشت و داستان های آن از زندگی ها و پرونده های واقعی گرفته شده است اما نمی دانم چرا این سریال کمتر دیده شد. شاید مردم از تماشای سریال های ایرانی خسته شده اند و شاید هم انقدر سریال ضعیف ساخته شده که کمتر رغبتی برای دیدن آثار دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.