یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

مالباختگان سوژه فیلم می شوند

ابراهیم اصغری

سینما پرس: ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما قصد دارد فیلم سینمایی «مشاور موجی» را بسازد که موضوعی درباره مالباختگان دارد.

به گزارش سینماپرس؛ ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه ای سیاسی اجتماعی با عنوان «مشاور موجی» هستیم که فیلمنامه ابتدایی آن را خودم نوشته ام اما در حال حاضر مجموعه ای از دوستان در حال بازنویسی آن هستند. همزمان مشغول مذاکره برای تامین بودجه هستیم تا در صورت امکان شهریورماه پیش تولید «مشاور موجی» و مهرماه فیلمبرداری آن را شروع کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز برای «مشاور موجی» درخواست پروانه ساخت نداده اند، اظهار کرد: در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی قرار است کارگردانی را به عهده بگیرد اما با چند نفر مذاکره کرده ایم و ظرف یک ماه آینده کارگردان آن نهایی می شود.

اصغری با اشاره به اینکه بخش زیادی از سکانس «مشاور موجی» در شمال کشور و بخشی در تهران فیلمبرداری می شود درباره قصه این اثر که فضای مفرح و کمدی دارد، گفت: این فیلم درباره شخصی است که پرونده ای را دنبال می کند اما احساس می کند از طریق مجاری قانونی نمی تواند حق مالباختگان را به آنها برگرداند از همین رو تصمیم می گیرد خودش وارد عمل شود و به صورت انفرادی این موضوع را حل کند.

این تهیه کننده در پایان درباره دیگر اثرش با عنوان «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام بیان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم این فیلم را تا آخر تابستان با پخش کنندگی شرکت پخش خودمان با عنوان «آفر فیلم» اکران کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.