دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

سرمایه گذاری مجدد دی‌کاپریو در حوزه محیط زیست

لئوناردو دی کاپریو

سینماپرس: لئوناردو دی کاپریو که از جمله هنرمندان فعال در زمینه حمایت از محیط زیست است، تازه ترین سرمایه گذاری خود را به یک برند تهیه غذای غیرگوشتی اختصاص داده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از وگ‌نیوز، لئوناردو دی کاپریو به تازگی مبلغ نامشخصی را برای حمایت از برند تجاری که از آن با نام «کالیفیا فارمز» (Califia Farms) یاد شده سرمایه‌گذاری کرده است.

کمپانی کالیفیا فارمز هفته پیش ۵۰ میلیون دلار برای افزایش محصولاتش در غذاهایی که بر پایه سبزیجات تولید می‌شوند، سرمایه‌گذاری کرده که شامل نوشیدنی‌هایی بر پایه ماست پروبیوتیک نیز می‌شود.

در عین حال که دی کاپریو تاکنون تایید نکرده وگان است، اما در سال‌های اخیر از شهرتش برای ایجاد آگاهی در مسایل محیط زیستی استفاده کرده که تولیدات کشاورزی از جمله آنهاست.

سال پیش او روی برند محصولات غذایی وگان با نام «فراتر از گوشت»( Beyond Meat) سرمایه‌گذاری کرده بود. این شرکت تهیه همبرگرهای وگان یا بدون گوشت را برعهده دارد. در حالی که وگان‌ها به گیاهخواری مطلق اعتقاد دارند، این شرکت که در لس‌آنجلس تاسیس شد، اعلام کرده بود با حمایت دی‌کاپریو فعالیتش را شروع می‌کند.

دی کاپریو همواره اعلام کرده هدفش حمایت از فعالیت‌هایی است که ضرری به محیط زیست وارد نکنند و یا به حیوانات آسیب نرسانند.

وی همان موقع با صدور بیانیه ای گفته بود تولید محصولات دامی در ایجاد گاز کربن نقش مهمی دارد. اگر منبع غذا از گوشت حیوانی به مواد گیاهی تغییر کند بشر گام بزرگی در حفظ آب و هوای کره زمین بر خواهد داشت.

بنیاد لئوناردو دی‌کاپریو سال پیش بیش از ۲۰ میلیون دلار به بیش از صد سازمان محافظت از محیط زیست اهدا کرد.

وگان‌ها از مصرف هر نوع محصولات حیوانی مثل گوشت قرمز، مرغ، لبنیات و تخم مرغ و حتی استفاده از چرم خودداری می‌کنند و این رژیم را موجب تندرستی انسان می‌دانند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.