یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

اکران و نقد فیلم «مادری» در فرهنگسرای ابن سینا

فیلم سینمایی مادری

سینماپرس: فیلم سینمایی «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی فردا ۲۵ تیر با حضور برخی از عوامل در فرهنگسرای ابن سینا اکران، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۲۵ تیر ماه در فرهنگسرای ابن سینا با حضور عوامل اکران، نقد و بررسی می‌شود.

رقیه توکلی نویسنده و کارگردان، کورش جاهد کارشناس سینما و تعدادی از بازیگران و عوامل فیلم مهمانان هفتادمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ابن سینا هستند. ‌

داستان «مادری» درباره زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر یزد با یکدیگر زندگی می‌کنند؛ با این تفاوت که یکی عشق‌ خود را رها کرده و دیگر عشقش او را رها کرده است. آن‌ها یک تنه روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه دارند، ایستادگی می‌کنند و حرکتی رو به جلو دارند تا اینکه  بروز اتفاقاتی محتوای داستان را بر هم می زند.

رقیه توکلی نویسنده و کارگردان، سیاوش حقیقی تهیه کننده، مرتضی قیدی مدیر فیلمبرداری، سید علیرضا علویان طراح و ترکیب صدا، سید روزبه سجادی حسینی برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، مهرداد میرکیانی طراح گریم، محمود کشفی پور طراح صحنه، مهرناز اکبری طراح لباس، هایده صفی یاری تدوین، محمدهادی آخوندی عکاس، سید محمدصادق لواسانی مدیر رسانه ای، نازنین بیاتی، هانیه توسلی، هومن سیدی، ملیسا ذاکری، مریم بوبانی، آنا زارع، سجاد اسماعیلی جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.