یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

برگزاری اولین دوره از «رویداد خلق ایده» با رویکرد فیلم‌نامه نویسی

رویداد خلق ایده

سینماپرس: اولین دوره از «رویداد خلق ایده» با رویکرد کارآفرینی در زمینه فیلمنامه نویسی، تولید و ارایه‌ ایده‌ و طرح‌های متنوع برای سینمای حرفه ای در تاریخ ۳، ۴ و ۵ مردادماه ۱۳۹۷ در پردیس سینماگالری ملت برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، یک تیم استارتاپی متشکل از هنرمندان عرصه سینما و نیز جوانانِ متخصص در زمینه رویدادهای نوین از دانشگاه شریف و تهران اقدام به طراحی رویدادی کرده‌اند که در آن به موضوعاتی همچون کارآفرینی، آموزش و تجربه در محیط حرفه‌ای، توانمندسازی فیلمنامه نویسان و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای و روزآمد، توجه شده است.

«رویداد خلق ایده» از لحاظ ساختاری به شکل یک «استارت آپ ویکند» برگزار می‌شود؛ در این رویداد سینمایی، ایده‌های کوتاه و خلاقانه‌ شرکت کنندگان به شکل کار گروهی با همراهی و راهنمایی نویسندگان کشور در مقام مربی به طرح‌هایی برای ساخت فیلم‌های سینمایی بدل شده و در انتها برای شتاب دهندگانی که همانا تهیه‌کنندگان، کارگردانان و مسئولان سینمایی هستند، ارایه می شود.

این رویداد پس از یک سال کار مطالعاتی، مشاوره از استادان مختلف و نیز بررسی چالش‌های موجود در سینما و با اخذ تایید و حمایت از مراکزی همچون معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی، پردیس سینماگالری ملت، بنیاد سینمایی فارابی و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به دبیری مصطفی نظری‌ زاده و با حضور اساتیدی همچون علی اکبر قاضی نظام، فرهاد توحیدی، کامبوزیا پرتوی، مهدی سجاده چی، عبدالرضا منجزی، عباس رافعی، مهراب قاسم خانی، سروش صحت و شهرام مکری اجرا خواهد شد.

اولین دوره از «رویداد خلق ایده» با رویکرد کارآفرینی در زمینه فیلمنامه نویسی، تولید و ارایه‌ ایده‌ و طرح‌های متنوع برای سینمای حرفه ای در تاریخ ۳، ۴ و ۵ مردادماه ۱۳۹۷ در پردیس سینماگالری ملت برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.