جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

معرفی نامزدهای جوایز «امی» ۲۰۱۸ / نتفلیکس رکورددار نامزدها

جایزه امی*

سینماپرس: با اعلام اسامی نامزدهای جوایز امی ۲۰۱۸ روشن شد در رقابت با شبکه اچ‌بی‌او که در ۱۸ سال اخیر بیشترین نامزدی را کسب کرده بود، این بار نتفلیکس با ۱۱۲ نامزدی پیشتاز در جوایز شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، جوایز امی ۲۰۱۸ نامزدهای خود را شناخت و در مراسمی که صبح پنجشنبه‌ (به وقت آمریکا) برگزار شد سمیرا وایلی بازیگر «داستان خدمتکار» و رایان اگولد بازیگر «آمستردام جدید» اسامی نامزدهای امی ۲۰۱۸ را اعلام کردند.

با اعلام اسامی نامزدها روشن شد شبکه اچ‌بی‌او که در سال‌های اخیر بیشترین نامزدی را کسب می‌کرد این بار پیشتازی را به نتفلیکس واگذار کرده است و نتفلیکس ۱۱۲ نامزدی کسب کرده و اچ‌بی‌او با ۱۰۸ نامزد در فهرست این دوره قرار دارد. در مرحله بعد NBC با ۷۸ نامزدی جای گرفته است.

در این میان «بازی تاج و تخت» با ۲۲ نامزدی بیشترین نامزدی را در میان سریال‌ها به خود اختصاص داده است. برنامه‌ شبانه «شب شنبه زنده» و «وست‌ورلد» نیز هر یک با ۲۱ نامزدی در رده بعدی جای دارند.  

امسال هفتادمین دوره مراسم امی پرایم‌تایم برگزار می‌شود.

در میان نامزدهای امسال در بخش بهترین بازیگر مرد سریال محدود یا فیلم تلویزیونی آنتونیو باندراس برای «نابغه: پیکاسو»، دارن کریس برای «ترور جیانی ورساچی: ‌داستان جنایت آمریکایی»، بندیکت کامبربچ برای «پاتریک ملروس»، جف دانیلز برای «برج بلند»، جان لجند برای «سوپراستار عیسی مسیح» و جسی پلمونس برای «آینه سیاه» جای دارند.

در بخش بهترین بازیگر زن سریال محدود یا فیلم تلویزیونی، جسیکا بیل برای «گناهکار»، لورا دِرن برای «قصه»، میشل داکری برای «بی‌خدا»، ادی فالکو برای «نظم و قانون»، رجینا کینگ برای «هفت ثانیه» و سارا پالسون برای «داستان ترسناک آمریکایی» جای گرفته‌اند.

در بخش بازیگر اصلی سریال کمدی آنتونی آندرسون برای «Black-ish»، تد دانسون برای «جای خوب»، لری دیوید برای «Curb Your Enthusiasm»، دونالد گلاور برای «آتلانتا»، بیل هدر برای «بری» و ویلیام میسی برای «بی‌شرم» جای دارند.

نامزدهای بازیگران زن سریال کمدی نیز شامل پاملا آدلون برای «چیزهای بهتر»، ریچل برازنان برای «خانم میسل شگفت‌انگیز»، آلیسون جینی برای «مام»، ایسا رای برای «ناامن»، تریس الیس راس برای «Black-ish» و لیلی تاملین برای «گریس و فرانکی» هستند.

نامزدهای بازیگری مرد نقش اصلی در سریال درام نیز شامل جیسون بیتمن برای «اوزارک»، استرلینگ براون برای «این ما هستیم»، اد هریس برای «وست‌ورلد»، متیو ریس برای «آمریکایی‌ها»، میلو ونتیمیگلیا برای «این ما هستیم» و جفری رایت برای «وست ورلد» هستند.

بازیگران زن نقش اصلی برای سریال درام نیز شامل کلر فوی برای «تاج»، تاتیانا مسلانی برای «یتیم سیاه»، الیزابت ماس برای «داستان خدمتکار»، ساندرا اوه برای «کشتن ایو»، کری راسل برای «آمریکایی‌ها» و اوان ریچل وود برای «وست ورلد» هستند.

در این بخش ساندرا اوه نام خود را به عنوان نخستین بازیگر زن آسیایی تبار که نامزدی این جایزه را کسب کرده در تاریخ ثبت کرد. وی از پدر و مادری کره‌ای متولد شده و ملیت کانادایی دارد.

در میان سریال‌های محدود «نابغه: پیکاسو»، «ترور جیانی ورساچی: داستان جنایت آمریکایی»، «بی‌خدا»، «پاتریک ملروس» و «بیگانه» نامزد دریافت جایزه شده‌اند و در بخش بهترین سریال کمدی «آتلانتا»، «بری»، «Black-ish»، «Curb Your Enthusiasm»، «GLOW»، «خانم میسل شگفت‌انگیز»، «سیلیکون ولی» و«کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر» نامزد شده‌اند.

بخش نامزدهای سریال درام نیز شامل «تاج»، «بازی تاج و تخت»، «داستان خدمتکار»، «چیزهای بیگانه»، «آمریکایی‌ها»، «این ما هستیم» و «وست ورلد» است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.