چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

گران شدن دلار مانع حضور یانگوم در "عاشقی در هانوی" است

محمدپور / یانگوم

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدپور گفت: به دلیل افزایش قیمت ارز در صورت عدم حمایت دولتی، نمی‌توانیم از حضور بازیگران سرشناس کره و چین استفاده کنیم.

قربان محمدپور کارگردان فیلم سینمایی عاشقی در هانوی که پروانه ساخت این فیلم را دریافت کرده است، در خصوص آخرین روند تولید این فیلم گفت: طبق زمان بندی صورت گرفته در نیمه دوم سال تصویربرداری فیلم را در کشور ویتنام آغاز خواهیم کرد و به احتمال فراوان تا انتهای سال تصویربرداری کار ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص حضور لی یونگ آئه بازیگر نقش یانگوم که قرار بود در این فیلم حضور داشته باشد، اظهار کرد: زمانی که ما تصمیم به حضور این بازیگر گرفتیم ارز قیمت دیگری داشت و در حال حاضر با وجود افزایش دو برابری آن به تنهایی نمی توانیم از پس هزینه های این قرارداد برآییم.

وی تصریح کرد: با شرایط کنونی اگر از طرف دولت و نهادهای فرهنگی مورد حمایت قرار نگیریم، نمی توانیم از حضور بازیگران سرشناس کره و چین استفاده کنیم و اکران های فیلم در این کشورها را نیز از دست خواهیم داد. در حال پیگیری هستیم تا در روزهای آینده این مشکل با کمک و مساعدت نهادهای سینمایی برطرف شود و بتوانیم از حضور این بازیگران در فیلم استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.