چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

کاهش آمار مخاطبان تماشای فوتبال در سینماها

نمایش فوتبال در سینما

سینماپرس: اگرچه پخش بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در سینماها با اقبال تماشاگران مواجه شد، اما با حذف این تیم تعداد سالن های اختصاص داده شده به نمایش فوتبال، کاهش چشمگیری کرده است.

به گزارش سینماپرس، با انتشار خبر پخش بازی‌های جام جهانی در سینماها شاهد بازتاب‌های منفی فراوانی از سوی سینماگران بخصوص تهیه کنندگان بودیم؛ اما این باعث نشد جلوی پخش بازی‌ها گرفته شود.

در ابتدا و به خاطر پخش بازی‌های تیم ملی کشورمان استقبال خوبی از این جریان شد؛ چنانچه بلیت‌های این بازی‌ها در ساعت‌های ابتدایی به فروش می‌رسید.

اما پس از حذف تیم ملی کشورمان و پخش اولین بازی نیمه نهایی، این استقبال کاهش یافت. با پیگیری‌های خبرنگار ما، متوجه شدیم سینماها حال کمتر سانس خود را در اختیار پخش بازی‌ها قرار دادند و حذف تیم ملی فوتبال دیگر دلیل این جریان است.

البته اعتراض تهیه کنندگان و سری جدید فیلم‌های اکران شده بخصوص «هزارپا» -که با استقبال روبرو شده و سالن‌های زیادی را در اختیار گرفته است- می‌تواند مزید برعلت کاهش استقبال از پخش فوتبال‌های جام جهانی در سینماها باشد.

طبق اخبار رسیده، امشب و برای دومین بازی نیمه نهایی حدود پنجاه سینما سالن‌های خود را به پخش بازی اختصاص دادند؛ اما برای بازی‌های تیم ملی کشورمان این آمار بالای یکصد سینما بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.