شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

نوسانات ارزی «عاشقی در هانوی» را زمین گیر کرد

قربان محمد پور

سینماپرس: قربان محمدپور گفت: «مشکلی که در حال حاضر زمینگیرمان کرده است، مشکل بالا رفتن دلار است. فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» یک فیلم بین‌المللی است و در سه کشور فیلمبرداری می‌شود؛ اما با این وضعیت دلار توانایی کلید زدن پروژه را نداریم.»

به گزارش سینماپرس، قربان محمدپور کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی«دختر شیطان» گفت: این فیلم سینمایی در حال حاضر مرحله جلوه‌های ویژه را پشت سر می‌گذارد که تصور می‌کنم این مرحله حدود ۲ ماه به طول بیانجامد. با توجه به این که جلوه‌های ویژه رایانه‌ای(ویژوال) این فیلم بسیار حساس و سنگین است، چاره‌ای جز صرف وقت بسیار نداریم.  

وی درباره زمان اکران این فیلم سینمایی بیان کرد: ما برای اکران فیلم سینمایی «دختر شیطان» اوایل ماه ربیع‌الاول را انتخاب کرده‌ایم؛ اما هنوز این زمان قطعی نیست و امکان تغییر دارد.  

این کارگردان سینمای ایران درباره پروژه جدید خود با عنوان «عاشقی در هانوی» خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما تمام کارها و هماهنگی‌های ساخت این فیلم را انجام داده‌ایم؛ اما مشکلی که در حال حاضر زمینگیرمان کرده است، مشکل بالا رفتن دلار است. فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» یک فیلم بین‌المللی است و در سه کشور فیلمبرداری می‌شود؛ اما با این وضعیت دلار توانایی کلید زدن پروژه را نداریم.

محمدپور خاطرنشان کرد: به تازگی از آقای حیدریان رئیس سازمان سینمایی درخواست کرده‌ایم که دلار دولتی در اختیارمان قرار دهد تا بتوانیم این پروژه بین‌المللی را کلید بزنیم؛ اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم و سرنوشت این پروژه مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.