شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

با حکم سیدعباس صالحی

انتصاب «هادی مظفری» به سمت مدیرکل هنرهای تجسمی

هادی مظفری-مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی هادی مظفری را در سمت مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی این وزارتخانه منصوب نمود.

به گزارش سینماپرس، در جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری، تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و فعلی هنرهای تجسمی صبح شنبه ۱۶ تیرماه در معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه، از خدمات مجید ملانوروزی مدیر کل قبلی هنرهای تجسمی قدردانی و هادی مظفری به عنوان مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی معرفی شد.

سید مجتبی حسینی معاون امور هنری در این جلسه گفت: ملانوروزی تحصیل کرده هنر و هنرمند است و در پنج سال حضور در دفتر هنرهای تجسمی، خدماتی ارائه کرد و تعداد نگارخانه ها افزایش یافت. امیدواریم مظفری نیز با توجه به تجربه هایی که دارد، بتواند زمینه مناسب تری را برای توسعه هنرهای تجسمی و پویایی این حوزه فراهم کند.

مجید ملانوروزی هم در این جلسه گفت: در این دوره، سعی شد اعتبار به موزه هنرهای معاصر تهران بازگردد و نمایشگاه های داخلی و خارجی در موزه برگزار شد. همچنین در این دوره بخش خصوصی در توسعه و رشد نگارخانه ها فعالیت کرد و نقش داشت. امیدواریم آقای مظفری با توجه به شناخت و تجربه های ارزشمند و موفقی که در حوزه فرهنگی و هنری دارد به توسعه بیشتر هنرهای تجسمی کمک کند.

هادی مظفری نیز در این جلسه از خدمات ملانوروزی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که با همراهی هنرمندان و مجموعه هنری، فضای مناسب تری برای توسعه هنرهای تجسمی فراهم شود.

در بخشی از جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری، با حضور خسرو طالب زاده، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع هوشمندسازی سامانه های حوزه فعالیتی معاونت امور هنری برای صدور مجوز، در راستای دولت الکترونیک و حقوق شهروندی برررسی شد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.