شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

برنامه گفتگومحور «مکث» روی آنتن شبکه یک

آرم شبکه یک سیما*

سینماپرس: «مکث» عنوان برنامه ای گفتگومحور است که در هر قسمت پرونده ای پیرامون یکی از موضوعات اجتماعی برای مخاطبان باز می کند.

به گزارش سینماپرس، برنامه «مکث» که به صورت یک جُنگ، ساختار گفتگومحوری دارد به تهیه کنندگی افشین حسین خانی و اجرای سیاوش عقدایی، روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه حوالی ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح و دوشنبه ها حوالی ساعت ۲۳ تا ۳۰ دقیقه بامداد به طور زنده روی آنتن می رود.

«مکث» در هر اجرا، پرونده ای را درباره موضوعات اجتماعی باز می کند؛ پرونده ای از اتفاقاتی که هر روز جلوی چشمان ما هستند.

کودکان کار، تکدی گری، مالکیت معنوی و کپی رایت، جراحی های زیبایی، وضع ایران درحاشیه جنگ جهانی دوم، شاخ های فضای مجازی، امیرکبیر، مد و لباس، جاده ابریشم و نشردیجیتال از جمله موضوعات برنامه «مکث» خواهد بود.

به گفته افشین حسین خانی تهیه کننده این برنامه، «مکث» تلاش می کند چیزهایی را که کمتر می بینیم یا کمتر توسط رسانه ها بازتاب داده می شود و یا به سادگی در اینترنت یافته نمی شود برای مخاطبان بیان کند.

حسین خانی درباره محتوای این برنامه اظهار کرد: روزهای یکشنبه محورهای اجتماعی مانند کودکان کار، روزهای سه شنبه محور تاریخی مثل ابعاد پنهان تاریخ نفت ایران و روزهای پنجشنبه محور فرهنگی، ادبی و هنری مانند سینماداری در ایران طرح و بررسی می شود.

وی درباره مهمانان این برنامه هم گفت: ما در این برنامه ۲ دسته مهمان داریم، یک دسته کارشناسان مرجع مرتبط با موضوع و گروه دوم افرادی که با محور هر برنامه مرتبط و ذینفع هستند مثلا در موضوع جراحی زیبایی هم به سراغ پزشک می رویم و هم بیمار و از زوایای مختلف موضوع را کالبدشکافی خواهیم کرد.

«مکث» کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.