شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

طی احکامی از سوی محمد خزاعی؛

اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بخش بین‌الملل جشنواره فیلم «مقاومت» انتخاب شدند

اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»

سینماپرس: طی احکامی جداگانه از سوی دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، مدیر بخش بین‌الملل و اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی این بخش معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، طی احکامی جداگانه از سوی محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم «مقاومت»، مدیر بخش بین‌الملل و اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی این بخش معرفی شدند.

در این احکام، محسن برمهانی به عنوان مدیر بخش بین‌الملل جشنواره و  احسان کاوه، عبدالحسین علی مددی، احمد نوروزی و حسین پناهی درچه به عنوان شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بخش بین‌الملل انتخاب شدند.

متن حکم به شرح زیر است:

«هنرمند ارجمند؛ جناب آقای محسن برمهانی

 نظر به تجربه، تعهد، توانمندی و شایستگی جنابعالی در عرصه سینمای بین‌الملل، شما به سمت مدیر بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت انتخاب شدید. جشنواره فیلم مقاومت در طول سال‌های گذشته به پایگاهی برای سینماگران حوزه مقاومت جهان تبدیل شده است. از این رو، امیدواریم با بهره‌گیری از دستاوردهای گذشته، در پرتو ارتباط با جشنواره‌های موضوعی این حوزه، تداوم و استمرار فعالیت‌ها، فعال نمودن NGO‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز فعال در کشورهای مختلف، زمینه سازی برای حمایت از تولید آثار و کشف استعدادهای نوظهور فعال در این عرصه، شاهد رقم خوردن فضایی متفاوت و کارآمد در این بخش باشیم. موفقیت و سربلندی شما و اعضای محترم شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بین‌الملل را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آذر ماه سالجاری همزمان با هفته گرامیداشت بسیج به دبیری محمد خزاعی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.