شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

اعلام مراکز برتر صدا و سیما در نوروز و ماه رمضان

علی دارابی-علی عسگری

سینماپرس: مراکز برتر صدا و سیمای استانی در نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۳۹۷ معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، در حاشیه برگزاری همایش رشد و تعالی مراکز صدا و سیما استان های برتر در ۲ مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۷ اعلام شد.

بر این اساس در زمینه مراکز برتر در نوروز ۹۷ در بخش‌های راهیان نور، پیشواز بهار، ویژه برنامه تحویل سال و برنامه‌های نوروزی با شاخص‌های سیما، صدا، موسیقی، فضای مجازی و شبکه «شما»، ضمن تشکر از مراکز آبادان در بخش راهیان نور، یزد و کرمانشاه در بخش نگاه نوآورانه در سیما، گلستان و همدان در بخش صدا و خراسان رضوی در بخش رادیونما (زیارت) و کلیپ، صدا و سیمای مرکز فارس به عنوان منتخب بخش‌های ویژه برنامه‌های نوروزی سیما، فضای مجازی و کلیپ معرفی شد.

همچنین مراکز اصفهان و مازندران در بخش ویژه برنامه‌های نوروزی صدا و سیما رتبه برتر را به خود اختصاص دادند و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم در بخش برنامه‌های نوروزی شبکه «شما» به عنوان مرکز برتر معرفی شد.

در زمینه مراکز موفق در ماه مبارک رمضان امسال در بخش‌های سحر، افطار، جمع‌خوانی قرآن کریم، لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر با شاخص‌های سیما، صدا، موسیقی و شبکه «شما» نیز ضمن تشکر از مراکز خوزستان در بخش سیما، فارس و خراسان شمالی در بخش صدا و کهگیلویه و بویراحمد در بخش رادیونما، صدا و سیمای مراکز سمنان (منتخب بخش‌های سیما و صدا)، ایلام (منتخب بخش سیما)، خراسان رضوی (منتخب بخش صدا و موسیقی) و خراسان جنوبی (برنامه‌ ماه مبارک رمضان شبکه «شما») رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

همچنین از شبکه شما به جهت تحول در ارتباط با سیمای مراکز، بازمهندسی جدول پخش شبکه، کیفی سازی و نوآوری در تولید برنامه ها قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.