جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

تغییرات مدیریتی در شبکه‌های یک و پنج سیما

مجید زین العابدین / جواد رمضان نژاد

سینماپرس: با حکم میرباقری معاون سیما، مدیران شبکه های یک و پنج سیما منصوب شدند.

به گزارش سینماپرس، دکتر میرباقری معاون سیما، با صدور احکامی مجید زین العابدین به عنوان مدیر شبکه یک و جواد رمضان نژاد را به سمت مدیر شبکه پنج سیما منصوب کرد.

مجید زین العابدین که پیش از این مدیریت شبکه پنج سیما را عهده دار بود به سمت مدیر شبکه یک سیما منصوب شده است. پیش از این علیرضا برازش مدیر شبکه یک بود.

جواد رمضان نژاد پیش از این به عنوان مدیر شبکه افق فعالیت داشت که در تغییرات جدید صدا و سیما به عنوان مدیر شبکه پنج منصوب شده است.

از جمله سوابق «مجید زین‌العابدین» می‌توان به مدیریت شبکه سه، قائم مقام شبکه سه سیما، مدیر طرح و برنامه شبکه سه سیما، سرپرست گروه معارف شبکه سه سیما، مدیریت و اداره شورای راهبردی، اتاق های فکر، شورای مدیران و شورای برآورد در شبکه سه، سرپرست گروه اجتماعی شبکه خبر، جانشین سردبیر بخش خبری ۲۰:۳۰، تهیه کننده برنامه‌های سیاسی شبکه خبر، دبیر شورای راهبردی شبکه خبر، کارشناس اداره کل حقوقی سازمان و ... اشاره کرد.

همچنین «جواد رمضان‌نژاد» نیز متولد سال ۱۳۵۶ در شهر تهران است و در حال حاضر دارای دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است.

وی از سال ۹۳ تاکنون مدیر شبکه افق بوده و پیش از این نیز مدیر گروه مستند شبکه چهار، عضو شورای طرح و برنامه شبکه چهار سیما، عضو شورای راهبردی مرکز سیمافیلم، عضو شورای بررسی طرح برنامه های مستند سیما، مدیر مجتمع آموزشی شهید آوینی مرکز بسیج صدا و سیما، سردبیر بخش‌های خبری مختلف رادیو و تلویزیون و... بوده است.

نظرات

  • حمید رضا دیبایی ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۲۰:۳۹
    0 0
    حال که الحمدلله جوانان مومن و انقلابی در صداوسیما روی کار آمده اند و همه مدیران شبکه نسل اولی رفته اند، بهتر است جناب آقای جعفری نیز به جایگاهی مشاورتی منتقل شوند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.