چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

توجه به دستاوردهای بسیج در دستور کار سیما

جلسه شورای مدیران معاونت سیما

سینماپرس: به منظور ارتقای برنامه های حوزه بسیج، تبیین برنامه ای جامع در زمینه نهادینه سازی فرهنگ بسیج در دستور کار مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، در آخرین جلسه شورای مدیران معاونت سیما بررسی راهکارهای ملی در زمینه برنامه سازی در حوزه بسیج در دستور کار قرار گرفت. در این جلسه مشترک که بین مدیران سیما و مسئولان معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج برگزار شد بر لزوم توجه به دستاوردهای بسیج تاکید شد.

مرتضی میرباقری معاون سیما با اشاره به تاریخچه پیدایش بسیج مستضعفین پس از انقلاب به قدرت این نهاد مردمی در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج همواره در زمینه دفاع از مرزها، سازندگی، فرهنگسازی، مبارزه با امپریالیسم و به طور کلی دفاع از ارزش های انقلاب پیشتاز بوده است.

وی با اشاره به نمونه های مشابه این نهاد در دیگر جبهه های مقاومت مانند لبنان، سوریه و یمن  تاکید کرد: تفکر این نهاد قدرتمند مردمی در هر کجای دنیا توانسته فصل جدیدی در تاریخ کشور مبدأ ایجاد کند.  

معاون سیما در ادامه به نقش رسانه در فرهنگسازی استناد و بیان کرد: وظیفه رسانه ملی است تا با فرهنگسازی در حوزه بسیج به تقویت این شجره طیبه اهتمام ورزد به همین منظور مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما وظیفه دارد ضمن تشکیل کارگروه مشترک با حوزه معاونت فرهنگی بسیج، ظرفیت های هم افزایی را احصا و متناسب با شبکه ها و مراکز تولیدی سیما توزیع کند.

در پایان این نشست حجت الاسلام علی محرابی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج با ارایه گزارشی جامع از فعالیت های این حوزه مردمی خواستار آن شد تا شبکه های سیما در زمینه فرهنگسازی و تقویت این نهاد موثر اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.