سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

«تهران ورزشی» حضور فغانی در فینال جام را بررسی می کند

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

سینماپرس: برنامه رادیویی «تهران ورزشی» به منظور پوشش متن و حاشیه مسابقات جام جهانی فوتبال هر روز به جز جمعه ها از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، شبکه رادیویی تهران همراه با برنامه «تهران ورزشی» رویدادها و حواشی مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه را پوشش می دهد.

 محمدهادی نه برادر، تهیه کننده برنامه درباره بحث و بررسی حضور احتمالی داور بین المللی فوتبال ایران در مراحل بالاتر و حتی فینال جام جهانی توضیح داد: ما در برنامه این هفته تهران ورزشی قرار است درباره حضور علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران در مراحل بالاتر و حتی قضاوت فینال جام جهانی با حضور کارشناسان به بحث و بررسی بپردازیم.

وی ادامه داد: ما همچنان در این برنامه حال و هوای حاکم بر بازی ها و حواشی تیم های شرکت کننده در جام جهانی را منعکس و به تحلیل رویدادهای مسابقات جام جهانی خواهیم پرداخت.

برنامه «تهران ورزشی» هر روز به جز جمعه ها از ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه و برنامه «ورزش از رادیو تهران» از ساعت ۱۷ با موضوع مسابقات جام جهانی پخش می‌شود. طبق روال هفته های گذشته با شروع مسابقات جام جهانی برنامه تهران ورزشی به صورت ویژه روزهای جمعه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ روی آنتن رادیو تهران می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.