سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

اگر مدیران سیما بخواهند «سارق روح» ادامه پیدا می کند

فیلم سینمایی سارق روح

سینماپرس: در حالی که قسمت پایانی مجموعه تلویزیونی «سارق روح» تا چند روز دیگر روی آنتن می رود، تهیه کننده این سریال گفت: ««سارق روح» پایان‌بندی مستقلی دارد اما اگر مدیران سیما به این نتیجه رسیدند که این پرداخت را ادامه بدهیم فازهای بعدی جلوی دوربین می‌روند»

به گزارش سینماپرس، سریال «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی از بهمن ماه سال گذشته روی آنتن رفته و تا جمعه پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت. البته به گفته ابوالفضل صفری تهیه‌کننده سریال از ابتدا طرح «سارق روح» را در چند فاز به تحریر نگارش درآمده و با تصمیم مدیران سیما همین بازیگران دوباره جلوی دوربین می‌روند تا فصل‌های بعدی آماده پخش شوند.

وی با بیان اینکه سریال تلویزیونی شبکه پنج سیما پایان بازی ندارد و البته می‌تواند در فازهای بعدی ادامه پیدا کند، به یک خبرگزاری گفت: «سارق روح» پایان‌بندی مستقلی دارد اما اگر مدیران سیما به این نتیجه رسیدند که این پرداخت را ادامه بدهیم فازهای بعدی جلوی دوربین می‌روند و قصه ادامه پیدا می‌کند.

ابوالفضل صفری از نگارش سریال جدید اجتماعی سیما تحت عنوان «مرگ خاموش» خبرداد و افزود:  «مرگ خاموش» نام سریال جدید با محتوای اجتماعی است که در سیمافیلم مشغول نگارش آن هستیم. سریالی که چندین آسیب اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، موادمخدر و حاشیه‌نشینی اشاره کرد.  

 «سارق روح» به قلم هومان فاضل در ژانر مهیج و معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش‌محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد. دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی، کمند امیرسلیمانی و... از جمله بازیگران این سریال هستند که به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال ۲۰ قسمتی روز جمعه پانزدهم تیرماه ساعت ۱۶ آخرین قسمت خود را به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.