دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

آغاز پخش فصل جدید «چرخ»

مجله علمی «چرخ» / شبکه چهار

سینماپرس: پخش فصل جدید برنامه علمی «چرخ» از شنبه هفته آینده با تغییراتی در آیتم ها، مجریان و تیم سازنده از شبکه چهار سیما شروع می شود.

به گزارش سینماپرس، سری جدید مجله علمی شبکه چهار سیما با عنوان «چرخ» از شنبه ۱۶ تیرماه به تهیه کنندگی الهه بهبودی و با اجرای محمدرضا مقدسیان و حسین فروتن به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

الهه بهبودی تهیه کننده برنامه درباره رویکرد «چرخ» در سری جدید عنوان کرد: تلاش داریم برنامه بیانی علمی به زبان ساده داشته باشد، سری جدید «چرخ» هم به رابطه علم با زندگی می‏ پردازد و با حضور و کمک استادان دانشگاهی به مسایل علمی زندگی روزمره مانند موضوعات مختلف سبک زندگی تولید می شود.

تهیه‌کننده «چرخ» درباره مجریان برنامه گفت: محمدرضا مقدسیان که مخاطبان اغلب او را به‌ عنوان منتقد سینما می‌شناسد و حسین فروتن با فوق‌ لیسانس فلسفه علم، اجرای برنامه را به‌صورت مشترک بر عهده دارند. در حوزه اجرا با دعوت از ۲ نفر در دو حوزه علمی و غیرعلمی تلاش کردیم هم مخاطبان خاص برنامه ‏های علمی و هم مخاطبان عام در «چرخ» نماینده داشته باشند تا بهتر بتوانند با برنامه ارتباط برقرار کنند.

بهبودی افزود: ما در سری جدید «چرخ» که سردبیری آن را محمد جباری بر عهده دارد، به صورت هفتگی به یک موضوع می پردازیم. به‌طور مثال در اولین قسمت از این مجله علمی با توجه به برگزاری جام جهانی، موضوع فوتبال را انتخاب کرده‏ ایم.

وی به بخش‌های مختلف برنامه اشاره کرد و گفت: «۷ خبر» یکی از بخش‌های برنامه است که اجرای آن را ژورنالیست ‏های علمی که اعضای هیات تحریریه برنامه هم هستند بر عهده دارند و هفت خبر مهم علمی هفته را از دیدگاه برنامه انتخاب و بررسی خواهند کرد.

«چرخ» کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما است که شنبه ها ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.