دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

بازیگرانی که در «ستایش۳» جایگزین شدند+تصاویر

ستایش 3

سینماپرس: با پیوستن یکی از بازیگران فصل های گذشته ستایش به شبکه جم و انصراف یکی دیگر از بازیگران آن، نیاز به انتخاب جایگزین برای آنها بود که این کار انجام شده است.

به گزارش سینماپرس، سریال «ستایش ۳» در فصل جدید خود دست‌خوش تغییراتی شد که از جمله این تغییرات می‌توان به بازی «رامسین کبریتی» در این سریال اشاره کرد.

او در این سریال نقش صابر پسر داریوش ارجمند را بازی می‌کرد که با رفتن به شبکه جم، بازیگر دیگری به نام یاسر حق‌شناس نقش او را ایفا می‌کند.

ستایش 3

لاله مرزبان هم بازیگر جایگزین نقش دختر ستایش در این فصل خواهد بود. پیش از این حدیث میرامینی این نقش را ایفا می‌کرد و این بازیگر نیز از حضور در این سریال انصراف داد.

به گفته‌ حامد خاک‌دامن ـ مدیر تولید این مجموعه ـ بازی نرگس محمدی هنوز آغاز نشده است و قرار است به‌زودی به جمع بازیگران بپیوندد. داریوش ارجمند نیز به تازگی به این مجموعه پیوسته است.

پیش از این حمید گودرزی نیز قرار بود در مجموعه‌ی «ستایش ۳» حضور یابد اما به دلایل شخصی انصراف داد و شهرام پوراسد جایگزین او شد.

تصویربرداری سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی،‌ نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب که از ۱۰ فروردین در تهران آغاز شده است، این روزها در تهران ادامه دارد و گروه تولید در ماه‌های آینده به شمال و شهر رامسر و جنوب کشور سفر خواهند کرد.

نرگس محمدی، داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، فریبا نادری، مهدی سلوکی، رضا داوود نژاد، مهدی میامی و ... حضورشان در این سریال قطعی شده است.

فصل ۱ و ۲ ستایش، در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی و ... از بازیگران فصل‌های پیشین این سریال بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.