دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

جایزه‌ بهترین فیلمبرداری جشنواره‌ نیجریه برای یک ایرانی

 مجید گرجیان

سینماپرس: مجید گرجیان جایزه‌ بهترین فیلمبرداری جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «ریل تایم» نیجریه را برای فیلم سینمایی «کوپال» دریافت کرد.

به گزارش سینماپرس، مراسم اختتامیه‌ سومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «ریل تایم» نیجریه، شنبه ۳۰ ژوئن برابر با ۹ تیر در شهر لاگوس برگزار شد و مجید گرجیان توانست جایزه‌ بهترین فیلمبرداری را برای فیلم سینمایی «کوپال» از این رویداد سینمایی دریافت کند.

امسال جشنواره‌ فیلم «ریل تایم» تمرکز اصلی خود را به نمایش آثار جدید، نوآورانه، خلاق و سازگار با محیط زیست قرار داده بود و طی یک هفته با موضوع «داستان هایی که تحت تاثیر قرار می‌دهند» از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ ژوئن مصادف با ۳ تا ۹ تیر در شهر لاگوس نیجریه برگزار شد.

فیلم سینمایی «کوپال» به کارگردانی کاظم ملایی که در چهار بخش بهترین فیلم (کاظم ملایی)، بهترین بازیگری مرد (مرحوم لوون هفتوان)، بهترین فیلمبرداری (مجید گرجیان) و بهترین ساندترک (بابک میرزاخانی) نامزد دریافت جایزه از این رویداد سینمایی بود در نهایت توانست جایزه‌ بهترین فیلمبرداری را به دست آورد.

سومین دوره جشنواره Real Time روز نهم تیر با نمایش فیلم «کوپال» به عنوان فیلم اختتامیه‌ این جشنواره، به کار خود پایان داد و برگزیدگان خود را در بخش های مختلف معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.