یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

حسین محب اهری:

برای تهیه آمپول‌هایم مشکل مالی دارم

حسین محب اهری

خبرگزاری فارس: بازیگر تلویزیون و سینما گفت: در ادامه مرحله درمانم، ۴ آمپول باقی مانده که باید دقیقا در زمان مشخصی تزریق شود و نباید دیرتر شود، اما تا این لحظه هنوز خبری نشده و منتظرم ببینم این مشکل حل می‌شود یا نه، چون خودم قادر به تامین این هزینه‌ها نیستم.

«حسین محب اهری» بازیگر تلویزیون و سینما گفت: خداراشکر حال جسمی‌ام خوب است و این روز‌ها دوره درمان را همزمان با تمرین‌های تئاتر جلو می‌برم.

وی ادامه داد: هنوز درمانم ادامه دارد، اما دغدغه‌ای که الان ذهنم را به خود مشغول کرده این است که در ادامه مرحله درمان، ۴ آمپول باقی مانده که باید دقیقا در زمان مشخصی تزریق شود و نباید دیرتر شود، اما تا این لحظه هنوز خبری نشده و منتظرم ببینم بیمه رازی و صندوق حمایت از هنرمندان می‌توانند به من کمکی کنند و این مشکل حل می‌شود یا نه چراکه از لحاظ مالی مشکل دارم و خودم قادر به تامین هزینه‌های این آمپول‌ها نیستم.

بازیگر سریال «علی البدل» در ادامه گفت: این آمپول در ایران موجود نیست و باید از خارج از کشور تهیه شود و قیمت هر آمپول حدود ۲۰ میلیون تومان است، البته قبل از افزایش قیمت دلار کمتر بود، اما قیمت روز آن ۲۰ میلیون و پانصد هزار تومان شده است. در کل دوره درمان باید ۱۵ آمپول می‌زدم و تا الان ۱۱ آمپول تزریق کردم و فقط این ۴ تا مانده است.

وی با اشاره به پایان دوره درمان خود نیز گفت: بعد از تزریق این ۴ آمپول باید دو سه هفته‌ای بگذرد و بعد از آن باید سی تی اسکن و آزمایش‌های مختلفی انجام دهم و دکتر نتیجه را ببیند و اگر مثبت بود برای پیوند مغز و استخوان آماده شوم.

محب اهری درباره نظر پزشک معالج خود نیز بیان داشت: تا الان پیش بینی پزشکم خوب بوده که این اجازه را به من داده بتوانم کار کنم. همین که الان روزی ۸ ساعت مشغول تمرین تئاتر هستم نشان دهنده این است که آمپول‌ها تاثیر خوبی داشته است. تا چند ماه پیش که آمپول‌ها را نزده بودم اصلا حال خوبی نداشتم.

بازیگر سریال «پایتخت ۲» همچنین در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این روز‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول تمرین دو نمایش با نام‌های خسیس و رویای نیمه شب تابستان هستم که هر دو به کارگردانی مریم کاظمی بعد از ۲۴ تیرماه بروی صحنه می‌رود.

وی درباره پیشنهاد‌های تلویزیونی خود نیز گفت: تا قبل از اینکه پزشکم مشخص کند می‌توانم کارکنم یا نه دو سه پیشنهاد تلویزیونی را رد کردم، اما از الان به بعد اگر پیشنهادی داشته باشم و بتوانم با تمرین‌های تئاترم هماهنگ کنم، حتما قبول می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.