شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

پخش سریال طنز و توجه به گردشگری در رادیو نمایش

 محمدرضا قربانی

سینماپرس: به گفته مدیر رادیو نمایش سریال های تولیدی این شبکه برای تابستان جاری، ساختاری مفرح و خانوادگی دارند.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا قربانی مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش درباره برنامه های ویژه تابستان ۹۷ در رادیو نمایش گفت: فضای عمومی نمایش های رادیویی در تابستان تا اندازه ای نسبت به سایر فصول متفاوت ارایه می شود.

وی ادامه داد: رویکرد طنز و سرگرمی در ساختاری مفرح و خانوادگی از ویژگی های سریال های رادیویی مانند «مردی به دنبال حقیقت»، «داماد سعادتمند» و «فوتبال فجری» در این فصل است. همچنین پرداختن به موضوعات فرهنگی، تاکید بر روابط میان فردی و تحکیم بنیان خانواده از جمله مواردی است که در نمایش های رادیویی ویژه فصل تابستان امسال در نظر گرفته شده است

قربانی عنوان کرد: امسال پخش آثار نمایشی با محوریت اطلاع رسانی در حوزه گردشگری نیز در دستور کار قرار گرفت تا شنوندگان این شبکه رادیویی بیش از پیش با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی آشنا شوند. در همین حوزه مجموعه ۳۰ قسمتی «ایران زمین» در قالب نمایش های رادیویی تک قسمتی و اپیزودیک با هدف معرفی آثار تاریخی و باستانی، به منظور تشویق اذهان عمومی به سفر و ایرانگردی در این ایام از رادیو نمایش پخش می شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش در پایان از افزایش مدت پخش برنامه «گیومه» در فصل تابستان خبر داد و گفت: این برنامه که در فضایی مفرح و آموزنده از رادیو نمایش پخش می شود به موضوعات فرهنگی روز کشورمان در قالب آگاه سازی و اطلاع رسانی می پردازد.

۴۳۲۰ دقیقه برنامه و نمایش رادیویی در فصل تابستان از رادیو نمایش برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.