چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵

انتخاب مدیرعامل خانه تئاتر به هفته آینده موکول شد

محمودرضا رحیمی

سینماپرس: طبق سخنان سخنگوی هیات مدیره خانه تئاتر، مدیرعامل این تشکل صنفی در هفته آینده و با اولویت تئاتری بودن انتخاب خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، محمودرضا رحیمی سخنگوی هیات مدیره خانه تئاتر درباره وضعیت انتخاب و معرفی مدیرعامل این نهاد صنفی به یک خبرگزاری گفت: روز دوشنبه ۴ تیر جلسه هیات مدیره خانه تئاتر برگزار شد که با پیشرفتی که در این مساله داشتیم، لزوم اضافه شدن یک شخص در قامت مدیرعامل از بیرون خانه تئاتر برای همه تثبیت شد.

وی اظهار کرد: بین اعضای هیات مدیره طی جلسه روز دوشنبه ۴ تیر یک همدلی شکل گرفت و امیدوارم تا آخر هفته آینده مدیرعامل خانه تئاتر انتخاب و معرفی شود.

رحیمی درباره اولویت های مدنظر برای انتخاب مدیرعامل خانه تئاتر، بیان کرد: بررسی هایی را انجام دادیم که آیا مدیرعاملی را انتخاب کنیم که صرفا کارهای اداری را انجام دهد یا مدیرعاملی انتخاب شود که علاوه بر تسلط بر امور اداری، دارای نظرگاه های جدید و وجهه هنری باشد.

سخنگوی هیات مدیره خانه تئاتر تاکید کرد: در نهایت تصمیم بر این شد که مدیرعامل خانه تئاتر یک تئاتری باشد. صحبت هایی هم با گزینه هایی داشتیم از جمله از آقای بهروز غریب پور دعوت کردیم تا به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر حضور داشته باشد ولی ایشان اعلام کرد که به دلیل کثرت کارها نمی تواند در این بخش حضور داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود اعلام کرد که طی مصوبه هیات مدیره خانه تئاتر، از خرداد سال آینده فردی برای انجام امور مالیاتی هنرمندان و اعضای خانه تئاتر فعالیت خواهد کرد.

رحیمی افزود: درباره بحران های جدی خانه تئاتر و تئاتر ایران طی جلسه گذشته هیات مدیره خانه تئاتر صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که طرح بهسازی می تواند به راندمان خانه کمک کند از این رو قرار شد بعد از انتخاب و معرفی مدیرعامل، آقای امیر اسمی در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کند و درباره این طرح توضیح دهد.

سخنگوی هیات مدیره خانه تئاتر با بیان اینکه کارهای اداری با رفتن به ساختمان جدید خانه تئاتر گسترده تر می شود، اظهار کرد: قصد ما این است که هر چه سریعتر در کارهای اداری به روزآمدی مطلوب برسیم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی برای شکل گیری چند کارگروه در خانه تئاتر، گفت: قصد داریم آیین نامه انتخابات خانه تئاتر را توسط یکی از این کارگروه ها شکل دهیم تا به اساسنامه پیوست و حتی می تواند توسط مجمع تصویب شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.