سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

تصاویری جدید از سریال «زندگی از نو»

سریال «زندگی از نو»

سینماپرس: سریال «زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی این روزها در حال انجام مرحله فنی قرار دارد.

به گزارش سینماپرس، پخش سریال «زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی این روزها در مرحله تدوین، صداگذاری و موسیقی قرار دارد و تا به حال ۱۵ قسمت از این سریال آماده شده است.

علی اصغر صائدی تدوین، علی ابوصدق صداگذار و نیما عظیمی نژاد کار موسیقی این سریال را به عهده دارند و هنوز زمان پخش این سریال مشخص نیست.  

همچنین بخشی از لوکیشن اصلی این سریال در همان استان گیلان دکورسازی شده و بخش دیگری از خانه‌های قدیمی استفاده شده است.  

 تصویربرداری سریال «زندگی از نو» به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی محمد قاسمی که در استان گیلان مقابل دوربین رفته بود، اواخر اردیبهشت ماه به پایان رسید. سکانس‌های پایانی سریال در استان تالش مقابل دوربین رفت و این سریال در ۲۶ قسمت برای شبکه پنج سیما تولید شده است.  

علیرضا خمسه، خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد، مینا جعفرزاده، حدیث نیکرو، علی انصاریان، کمند امیرسلیمانی، ‌ اکبر معززی، رضا کیانیان، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، آرش مجیدی، حسن رستمانی، مجید پتکی، حمید رضا سنگین، از بازیگران اصلی این سریال هستند.

این سریال داستانی درباره محیط زیست، مسئله توریست، زندگی در جنگل و ... دارد. بازیگران محلی و بومی در این سریال لهجه دارند و مابقی بازیگران لهجه ندارند، اما این احتمال وجود دارد تا بازیگران مهمان نیز لهجه داشته باشند.  

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به تصویربردار: محمد رسولی، طراح صحنه: هومن معصومی، چهره پرداز: علیرضا خورشید، صدابردار: مهرداد دادگری، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مهرداد یزدانی، مدیر تولید: آندرانیک خچومیان اشاره کرد.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.