سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

سکانسی از «ما همه باهم هستیم» در سعدآباد ضبط نشده است

فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم»

سینماپرس: روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اعلام کرد که هیچ سکانسی از فیلم «ما همه با هم هستیم» ساخته کمال تبریزی در این مجموعه فیلمبرداری نشده است.

به گزارش سینماپرس، چندی پیش روابط عمومی فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» ساخته کمال تبریزی خبری مبنی بر پایان فیلمبرداری این اثر در یکی از سوله های کاخ سعدآباد ارسال کرد که در این خبر آمده بود: «فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی در کاخ سعدآباد تهران به پایان رسید. »

پس از درج این خبر در رسانه های مختلف، اداره روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد این خبر را تکذیب و بیان کرده است این مجموعه فاقد هرگونه سوله فیلمبرداری است.

در متن کامل این تکذیبیه آمده است: «احتراما درخصوص درج خبر (پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم) ساخته آقای کمال تبریزی به تهیه کنندگی آقای سیدرضا میرکریمی در یکی از سوله های مجموعه سعدآباد در آن خبرگزاری محترم، به استحضار می رساند: به هیچ عنوان تفاهم نامه همکاری فی ما بین عوامل محترم این فیلم با مجموعه فرهنگی سعدآباد صورت نپذیرفته و حتی یک سکانس و یک دقیقه از فیلم سینمایی (ما همه با هم هستیم) در این مجموعه فیلمبرداری نشده است و تاکید می شود: مجموعه سعدآباد فاقد هرگونه سوله فیلمبرداری است. لذا اصل و فرع خبر از اساس تکذیب می شود. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.