سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

دیدار با عوامل فیلم «مکان» در موزه سینما

آیین دیدار با عوامل فیلم «مکان»

سینماپرس: مراسم رونمایی و آیین دیدار با عوامل فیلم «مکان» شامگاه یکشنبه سوم تیر ماه در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم «مکان» به نویسندگی و کارگردانی مهدی احمدپناه و تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان شب گذشته یکشنبه سوم تیر ماه طی مراسمی با اجرای سید جواد یحیوی اکران خود را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» رسما آغاز کرد.

در ابتدای این مراسم احمدپناه نویسنده و کارگردان «مکان» گفت: فیلمی که امروز کنار هم می بینیم محصول یک همراهی جمعی است و اگر همت تک تک دوستان نبود به نتیجه نمی رسید. تا چند سال پیش جایی برای اکران فیلم هایی از این دست در سینمای ما خالی بود و گروه سینمایی «هنر و تجربه» این امکان را فراهم کرد تا اندیشه متفاوت این گونه فیلم ها را به نمایش بگذارد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: چهار رفیق قدیمی چند ماه پس از کنکور به بهانه تولد یکی از آنها که در کنکور پذیرفته نشده و اکنون عازم خدمت سربازی است، دور هم جمع می شوند و تصمیم می گیرند شبی را به تفریح و خوشگذرانی بپردازند ولی در شهر به جای پیدا کردن مکانی برای تفریح، با مکان های دیگری مواجه می شوند.

محمدرضا آبانگاه، بهنام خرم نیک، علیرضا کی منش، امین مقدسی، مژده دایی، پانیذ امینی، سپیده امینی، محمد براری، محمد بهمن زاده، داوود پژمان فر، عماد جاویدپور، وحید حبیبیان، علیرضا زارع پرست، شفق شکری، آزاده عبدالهی، سیامک فارسی، عماد کاظمی حاتمی، بسطام مقدسی، صادق معتمد و نکیسا نعمت نژاد  به ترتیب الفبا بازیگران «مکان» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.