یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

کوتاه شدن فیلم سینمایی "هایلایت" برای اکران

پوستر فیلم سینمایی «هایلایت»

سینماپرس: تهیه کننده فیلم سینمایی "هایلایت" گفت: «پس از اکران در جشنواره فیلم فجر و بازخوردهایی که دریافت کردیم یکسری اصلاحات انجام شده است و تصمیم گرفتیم بخش‌های خسته‌کننده را حذف کنیم.»

به گزارش سینماپرس، اصغر نعیمی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با فیلم "هایلایت" به تهیه کنندگی ساسان سالور حضور یافت. در این فیلم که پژمان بازغی، الهه حصاری، سام قریبیان، آزاده زارعی، مینا وحید، نبی الله پیر هادی، لیلی فرهادپور، شیوا طاهری، یزدان فتوحی و جمشید هاشم پور به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است یک تصادف اتومبیل، آدم‌هایی را در رودرروی یکدیگر قرار می‌دهد. مراقبت از مصدومین و انتظار برای به هوش آمدن آن‌ها، انتظاری طولانی و جان‌کاه است.

ساسان سالور تهیه کننده این اثر سینمایی در گفت‌وگویی درباره زمان اکران آن گفت: فعلا در حال مذاکره با چند پخش کننده هستیم تا بتوانیم پخش فیلم را آغاز کنیم ضمن اینکه برای دریافت پروانه نمایش نیز اقدام کرده‌ایم و در شرف گرفتن هستیم. وی درباره تغییرات احتمالی که فیلم نسبت به نسخه اکران شده در جشنواره دارد نیز بیان کرد: پس از اکران در جشنواره فیلم فجر و بازخوردهایی که دریافت کردیم یکسری اصلاحات انجام شده است و تصمیم گرفتیم بخش‌های خسته‌کننده را حذف کنیم.

تهیه کننده "بدرود بغداد" در پاسخ به این سوال که چه زمانی را برای اکران درنظر دارند، اظهار کرد: زمانی که ما خودمان برای اکران در نظر داریم فصل پاییز است که می‌تواند اکران خوبی را به همراه داشته باشد. امیدواریم که بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم ضمن اینکه بهرحال زمان اکران با توجه به حجم تولیدات سینمایی خیلی مشخص نیست و باید ببینیم که شورا چه تصمیمی می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.