شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

رقابت «درخت زیتونِ سعد» در جشنواره قزاقستان

فیلم کوتاه «درخت زیتون سعد»

سینماپرس: فیلم کوتاه «درخت زیتونِ سعد» ساخته احمد زایری در بخش رقابتی جشنواره قزاقستان نمایش داده می شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «درخت زیتونِ سعد» به کارگردانی احمد زایری و به تهیه کنندگی مهدی مطهر در بخش مسابقه جشنواره ارتیس سینما قزاقستان به رقابت می پردازد.

فیلم «درخت زیتونِ سعد» که قبلا برنده جایزه بهترین کارگردانی و جایزه ویژه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره کینو منچستر انگلستان شده بود در جشنواره ارتیس سینما قزاقستان به نمایش در خواهد آمد.

فیلم‌های بخش رقابتی کوتاه این رویداد سینمایی شامل آثاری از کشورهایی چون ایران، استرالیا، کانادا، برزیل، چین، ایرلند، ایتالیا، مکزیک، نیوزلند، نروژ، صربستان، کره جنوبی، سوئیس، بریتانیا، ونزوئلا و ... است که در چندین بخش رقابتی شامل روایتی، مستند و انیمشن به نمایش گذاشته می‌شوند.

«درخت زیتونِ سعد» داستان پسربچه ای از سوریه به نام سعد است که فوتبال بازی می کند و آرزوهای بزرگ دارد اما جنگ ناگهان مسیر زندگی او را تغییر می دهد.

عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه با احمد زایری همکاری داشته‌اند، عبارتند از تهیه کننده: مهدی مطهر، بازیگران: رنا شمیس و عبدالرحیم الحلبی، مدیر فیلمبرداری: محمد رحیمی، تدوین: حمید نجفی راد، صدابردار: نادر حوا، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر تولید: سعید شامو، رنگ و نور: سامان وفایی، موسیقی: امیر بکان.

جشنواره بین‌المللی فیلم ارتیس سینما ١٠ تا ۱۴ جولای (١٩ تا ٢٣ تیرماه) در قزاقستان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.