جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

خاتمه فیلمبرداری "کرید۲"

فیلم کرید 2

سینماپرس: تصویربرداری فیلم سینمایی "کرید ۲"(Creed II) با بازی سیلوستر استالونه به پایان رسید تا آماده سازی این فیلم برای اکران در روزهای پایانی سال میلادی جاری انجام گیرد.

به گزارش سینماپرس، سیلوستر استالونه بار دیگر در نقش راکی بالبوآ به عرصه سینمای هالیوود باز خواهد گشت. وی در فیلم "کرید ۲" دوباره نقش مربی بوکس را ایفا می کند.

فیلمبرداری نسخه دوم فیلم سینمایی "کرید ۲" به کارگردانی "استیون کاپل جونیور" با نقش آفرینی سیلوستر استالونه از ابتدای هفته جاری به پایان رسید. این فیلم ادامه ای بر داستان کرید ۱ است.  

بازگشت راکی به سینماهای هالیوود/فیلمبرداری کرید 2 آغاز شد/////////////جمعه

سال ۲۰۰۶، سیلوستر استالونه اعلام کرده بود که راکی بالبوآ آخرین فیلم این مجموعه خواهد بود. اما ۹ سال بعد راکی در لس آنجلس گفت: این فیلم حالت زندگینامه‌ای و شخصی دارد، صرفاً یک فیلم سینمایی نیست و بر اساس یک داستان واقعی است که در دو مرحله به اکران درآمده که جنبه تجارتی آن مهم نبود. اما طی ساختن فیلم که دو سال و نیم طول کشید بارها به ادامه کار شک کردم؛ ولی کارگردان ادامه داد و حق با او بود.

کرید به گونه ای نوستالژی راکی ۱ و راکی ۲ را در ذهنها تداعی میکند. به گونه ای که مبارزه پایانی دقیقاً شبیه مبارزه معروف راکی و آپولو است.

بازگشت راکی به سینماهای هالیوود/فیلمبرداری کرید 2 آغاز شد/////////////جمعه

مایکل بی. جردن، سیلوستر استالونه، تسا تامپسون، دولف لاندگرن، آندره وارد، ایوو ناندی و فیلیسیا راشد از جمله بازیگرانی هستند که در کرید ۲ به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی "کرید ۲" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.